مرگ «مشکوک» افسر آل خلیفه؛ بهانه جدید حکام بحرین برای سرکوب مردم

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵


مرگ «مشکوک» افسر آل خلیفه؛ بهانه جدید حکام بحرین برای سرکوب مردم

مرگ «مشکوک» افسر آل خلیفه؛  بهانه جدید حکام بحرین برای سرکوب مردم

348480740

به نقل از المیادین، رژیم سرکوبگر آل خلیفه برای سرکوب مردم و شیعیان بحرین بهانه جدیدی تراشیده است.

در همین راستا، وزارت کشور بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ستوان یکم «هشام حسن محمد الحمادی» بر اثر تیراندازی در منطقه البلاد القدیم در جنوب منامه (پایتخت بحرین) کشته شد.

این وزارت خانه در ادامه بیانیه خود مدعی شد: طبق اطلاعات اولیه این افسر امنیتی بر اثر اقدامات تروریستی کشته‌شده است. این در حالی است که شیخ «عبدالله الدقاق» نماینده آیت‌الله عیسی قاسم در ایران در سخنانی درباره امکان مبارزه مسلحانه شیعیان بحرینی در دفاع از رهبر خود تأکید کرده بود که دفاع از شیخ عیسی قاسم، دفاع از دین و وطن است اما مشخص است که این دفاع و تظاهرات، «مسالمت‌آمیز» خواهد بود؛ زیرا رژیم آل خلیفه خواهان مقابله مسلحانه از سوی مردم است تا بدین طریق با کشتن برخی از عناصر پلیس، ادعا کند که ما به منزل آیت‌الله عیسی قاسم رفتیم اما برخی از افراد مسلح به ما حمله‌ور شده و تیراندازی کردند و در این درگیریها «آیت‌الله قاسم و شماری از عناصر پلیس کشته شدند».

گفتنی است، رژیم آل خلیفه درصدد است تا روز دوشنبه آخرین جلسه محاکمه ظالمانه و غیرعادلانه شیخ عیسی قاسم را برگزار و ایشان را از بحرین اخراج کند. بر همین اساس نیز علمای ایران و بحرین در بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده مردم به‌صورت کفن‌پوش در منطقه الدراز محل سکونت رهبر شیعیان بحرین شده‌اند تا از رهبر شیعیان بحرین دفاع و حمایت کنند. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *