مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی دانشگاه علامه افتتاح می‌شود

دسته: آخرین مطالب , دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶


مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی دانشگاه علامه افتتاح می‌شود

 

طی مراسمی با حضور معاون علمیوفناوری رئیسجمهور، افتتاح مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی همراه با رونمایی موزه دانشگاه و نیز گرامیداشت مقام استاد در دانشگاه علامه طباطبائی صورت میگیرد.

با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی مراسم راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و افتتاح موزه دانشگاه بعد از ظهر روز دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی با هدف حمایت از پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی تشکیل شده است. ساختمان این مرکز با حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت علوم تاسیس شد. با راه‌اندازی و فعالیت‌های شرکت دانش‌بنیان در این مرکز، مدل جدیدی از فعالیت علمی و اشتغال‌زایی در حوزه علوم انسانی در اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی اجرایی و عملیاتی خواهد شد. موزه دانشگاه علامه طباطبائی نیز در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع در ساختمان مجتمع فرهنگی و آموزشی امام علی (ع) پردیس مرکزی دانشگاه با هدف جمع آوری و مستندسازی و در معرض دید قرار دادن اسناد تاریخی، تصاویر قدیمی، وسایل کمک آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و اداری که طی چند دهه گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی مورد استفاده قرار گرفته است، افتتاح می‌شود. مراسم گرامیداشت مقام استاد نیز با حضور و سخنرانی دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر سلیمی رئیس دانشگاه در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه در محل سالن اجتماعات پردیس مرکزی دانشگاه برگزار خواهد شد. تقدیر از استادان نمونه و ارائه گزارشی از دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، توسعه و پیشرفت اجرای طرح جامع از سوی رئیس دانشگاه از برنامه‌های این مراسم است. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *