مروری بر پرونده اخاذی از زن متاهل / باز هم روابط مجازی دردسر ساز شد

دسته: وبگردی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶


مروری بر پرونده اخاذی از زن متاهل / باز هم روابط مجازی دردسر ساز شد

زن جوان که با دوست صمیمی‌اش دچار اختلافات شده بود برای گرفتن انتقام از او تغییر چهره داد و خود را به شکل مرد درآورد تا نقشه شومش را عملی کند.

زن جوان که با دوست صمیمی‌اش دچار اختلافات شده بود برای گرفتن انتقام از او تغییر چهره داد و خود را به شکل مرد درآورد تا نقشه شومش را عملی کند. مدتی قبل زن جوانی نزد مأموران پلیس فتا پایتخت رفت و مدعی شد که مردی قصد اخاذی از او را دارد.

این زن در تشریح ماجرا گفت: چند روز پیش از طریق یکی از شبکه‌های مجازی پیامی از سوی مردی جوان دریافت کردم. او خودش را فردی تحصیلکرده و پولدار معرفی می‌کرد و بعد از تعریف کردن از عکس‌هایم، گفت که عاشقم شده است.

چت‌های ما ادامه داشت تا اینکه تصمیم گرفتیم به‌صورت تصویری نیز با هم چت کنیم.با دیدن چهره او، من هم به وی علاقه‌مند شدم و همین باعث شد که اعتمادم به او جلب شود. چت‌های ما ادامه داشت تا اینکه یک روز وی برایم پیامی فرستاد و گفت از طریق ضبط چت‌هایمان فیلمی مستهجن از من تهیه کرده است. وقتی فیلم را دیدم، شوکه شدم. او تهدیدم کرد که اگر تن به خواسته‌اش ندهم فیلم را در اینترنت منتشر می‌کند.

باورم نمی‌شد در دام سیاه این مرد گرفتار شده‌ام و برای همین التماس کردم که فیلم را پاک کند اما تهدیدهای او ادامه داشت. او حتی این فیلم را برای همسرم ارسال کرد و زندگی‌ مشترکم را به خطر انداخت و آرامش را از من گرفت. برای همین تصمیم گرفتم از وی شکایت کنم.

با شکایت این زن تحقیقات برای دستگیری مرد مزاحم شروع شد. مأموران با بررسی‌های تخصصی موفق شدند به سرنخ‌هایی از او دست پیدا کرده و در نهایت با شناسایی محل زندگی‌اش وی را دستگیر کنند. هنگام دستگیری، مأموران در کمال تعجب با یک زن روبه‌رو شدند.

این زن همان فردی بود که با تهیه فیلم مستهجن، شاکی را تهدید می‌کرد. او پس از انتقال به اداره پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من و  شاکی دوستانی صمیمی هستیم اما از مدتی قبل دچار اختلاف شدیم. به او حسودی‌ام می‌شد و برای همین تصمیم گرفتم آرامش را از زندگی‌اش بگیرم. این بود که با تهیه کلاه‌گیس و گریم، خودم را به شکل یک مرد درآوردم.

سپس برایش پیام فرستادم و با گفتن جمله‌های عاشقانه فریبش دادم و توانستم با گرفتن فیلم و عکس‌های کاملا خصوصی از او، فیلم مستهجن تهیه کنم. پس از آن هم فیلم را برای همسرش فرستادم و تصور می‌کردم که هرگز رازم فاش نمی‌شود تا اینکه دستگیر شدم. به گفته سرهنگ کاکوان، رئیس پلیس فتا تهران، پس از اعترافات متهم، پرونده برای رسیدگی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت. روزنام جام جم


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *