مرد غریبه‌ای را پشت فرمان خودرویی که برای زنم خریدم دیدم و ..

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶


مرد غریبه‌ای را پشت فرمان خودرویی که برای زنم خریدم دیدم و ..

مرد غریبه‌ای را پشت فرمان خودرویی که برای زنم خریدم دیدم و ..

مردی سال‌ها بعد از جدایی از همسرش وقتی او را همراه مردی غریبه دید، دست به جنایتی هولناک زد.

روز 20دی‌ماه سال گذشته به مأموران کلانتری‌14بندرعباس خبر رسید که زنی در بلوار شهید مصطفی خمینی هدف گلوله قرار گرفته است. زمانی که مأموران به محل حادثه رسیدند، این زن به‌دلیل خونریزی شدید جانش را از دست داده و ضارب نیز گریخته بود. متخصصان پزشکی قانونی بعد از معاینه جسد اعلام کردند علت فوت زن جوان اصابت گلوله و خونریزی شدید است.

در همان تحقیقات مقدماتی معلوم شد که ضارب شوهر سابق مقتول است. آنها چند سال قبل به‌دلیل اختلافات شدیدی که با یکدیگر داشتند، طلاق گرفته بودند با وجود این مرد جوان چند مرتبه سراغ همسرش رفته و او را تهدید کرده بود. در این شرایط تلاش‌ها برای یافتن متهم فراری آغاز شد اما هیچ‌کس، حتی خانواده‌اش نیز از او اطلاعی نداشتند و معلوم نبود او کجا مخفی شده است.

فرار به چابهار

9‌ماه از این جنایت می‌گذشت و متهم همچنان توانسته بود خودش را از دید پلیس مخفی نگه دارد. با وجود این، کارآگاهان آگاهی به اطلاعاتی دست‌یافتند که نشان می‌داد متهم به چابهار گریخته و در آنجا به شکل مخفیانه زندگی می‌کند. به این ترتیب گروهی از مأموران با اخذ نیابت قضایی راهی آنجا شدند و متهم را دستگیر کردند.

او انتظارش را نداشت که با گذشت ماه‌ها از ارتکاب جنایت هنوز پلیس در تعقیبش باشد. وی وقتی در برابر قاضی محسن مینا، بازپرس شعبه هفتم دادسرای بندرعباس قرار گرفت به قتل همسر سابقش اعتراف کرد و گفت: من از همسر سابقم 2فرزند داشتم اما چون با یکدیگر اختلاف داشتیم چند سال قبل جدا شدیم. بچه‌هایم با همسرم زندگی می‌کردند و من هزینه زندگی‌شان را می‌دادم. حتی برای همسرم یک پژو 206خریدم تا با استفاده از آن بچه‌هایم را به مدرسه ببرد اما او باز هم رفتار خوبی با من نداشت.

وی درباره روز حادثه گفت: آن روز وقتی از خیابان عبور می‌کردم دیدم مرد غریبه‌ای پشت فرمان خودرویی که برای همسرم خریده بودم، نشسته است. من با دیدن این صحنه اختیارم را از دست دادم. دوان دوان به خانه رفتم و کلت کمری را که مدتی قبل از مردی افغان خریده بودم، برداشتم.

وقتی به خیابان برگشتم هنوز مرد غریبه و همسرم داخل خودرو بودند. مرد جوان وقتی من را مسلح دید پا به فرار گذاشت. من کلت را روی بازوی همسر سابقم گذاشتم تا او را هل بدهم و از ماشین پیاده کنم اما همان موقع سلاح شلیک کرد. من نمی‌خواستم شلیک کنم و گلوله ناخواسته شلیک شد.

سپس پشت فرمان نشستم و همسرم را از ماشین بیرون انداختم و فرار کردم. خودرو را چند خیابان آنطرف‌تر رها کردم و در ادامه به چابهار گریختم. وقتی چند‌ماه گذشت و خبری از پلیس نشد، فکر کردم که دیگر هیچ‌کس دنبال دستگیری‌ام نیست و آزادانه‌تر زندگی می‌کردم تا اینکه مأموران غافلگیرم کردند.

متهم به قتل در ادامه به محل وقوع جنایت منتقل شد و در برابر بازپرس پرونده صحنه جنایت را بازسازی کرد و جزئیات بیشتری از آن را شرح داد. او نحوه شلیک گلوله و بیرون انداختن مقتول از خودرو را به بازپرس پرونده نشان داد و در نهایت از آنجا که همه شواهد و مدارک بر مجرم‌بودن این مرد دلالت داشت، بازپرس جنایی با صدور قرار جلب دادرسی پرونده را برای صدور رأی به دادگاه کیفری یک استان هرمزگان فرستاد.

منبع:همشهری


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *