مردی زنش را کشت و با بچه هایش فرار کرد/درجنوب تهران رخ داد

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶


مردی زنش را کشت و با بچه هایش فرار کرد/درجنوب تهران رخ داد

مردی زنش را کشت و با بچه هایش فرار کرد/درجنوب تهران رخ داد

مردی در سناریوی مرموز زن 25 ساله اش را خفه کرد و همراه 3 فرزندش پا به فرار گذاشت.

ساعت 13:30 دقیقه یکشنبه 2 اردیبهشت ماه امسال مردی در تماس با ماموران کلانتری 151 از ماجرای مرگ مرموز زن جوانی در خانه اجاره ای قرار گرفتند.

ماموران با حضور در خانه اجاره ای در میدان شهرداری منطقه یافت آباد با جسد زن 25 سال روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی همراه بازپرس سجادمنافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران در محل حاضر شوند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده و از همان روز به بعد شوهر و 3 بچه های 8، 7 و 5 ساله اش ناپدید شده اند.

در این مرحله مرد صابخانه که پلیس را در جریان این جنایت قرار داده بود هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: زوج افغان و 3 فرزندشان در این ساختمان قدیمی مستاجر بودند و مدتی بود که از  آنها خواسته بودم که خانه را خالی کنند چون قصد تخریب و ساخت و ساز داشتم اما مرد افغان هر روز بهانه می آورد تا اینکه تصمیم گرفتم امروز به در خانه بروم و حرفهای آخر را با او بزنم تا خانه را خالی کنند.

وی افزود: وقتی به در خانه آمد هر چه زنگ زدم کسی پاسخگو نبود و مجبور شدم با کلیدی که داشتم در را باز کنم، ابتدا هر چه زوج افغان را صدا زدم کسی پاسخگو نبود و خبری از 3 فرزند آنها نبود تا اینکه با جسد زن افغان روبرو شدم.

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات به سراغ همسایه های زوج افغان رفته و پی بردند آنها از مدتی قبل با هم دچار اختلاف و درگیری بودند و همه بررسی ها فنی پلیس با توجه به ناپدید شدن مرد افغان و بچه هایش نشان از قاتل بودن وی داشت.

بنا به این گزارش، بازپرس سجاد منافی آذر در این مرحله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری مظنون اصلی پرونده که همان مرد افغان است در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع:خبرفارسی


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *