مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از الزام داشتن معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس خبر داد

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۵


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از الزام داشتن معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس خبر داد

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از الزام داشتن معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس خبر داد

263793058

حسینی منش در خصوص طرح استقبال از مهر و اقدامات این مجموعه برای خودروهای سرویس مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته داشتن معاینه فنی برای این خودروها الزامی است.
وی با اشاره به این مسئله که بنا بر گزارشهای در سه سال گذشته هیچ‌گونه تصادف و یا حادثه‌ایی ناشی از نقص فنی در خودروهای سرویس مدارس اتفاق نیفتاده است، اظهار داشت: بدون تردید برنامه‌ریزی مدیریت شهری به الزام اخذ معاینه فنی توسط رانندگان سرویس مدارس در کنار آموزشها و فرهنگ‌سازیهایی که دراین راستا انجام‌شده عامل اصلی ارتقا سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات شده است. حسینی منش با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز به‌واسطه شروع طرح کاهش از ابتدای مهر، برای به حداقل رسیدن زمان انتظار در مراکز به رانندگان سرویس مدارس توصیه کردند حتماً قبل از مراجعه به مراکز با استفاده از سامانه پیامکی 2000112 با ارسال شماره 1 از آخرین وضعیت صف در مراکز مطلع شوند و برای به حداقل رسیدن میزان معطلی نسبت به انتخاب مرکز با مدت‌زمان انتظار کمتر برای اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی در ارتباط با رویه انجام معاینه فنی خودروهای سرویس مدارس گفت: در مراکز خودروهای سرویس مدارس به‌صورت ویژه مورد ارزیابی و کنترل قرار می‌گیرد و موارد مربوط به ایمنی خودرو به‌صورت سخت‌گیرانه‌تری در مقایسه با خودروهای شخصی بازرسی و کنترل می‌شوند.
وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع سرویس مدارس در خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان در طرح استقبال از مهر برای تسریع در پذیرش خودروهای سرویس مدارس در دو مرکز شکوفه و چمران خطی برای انجام معاینه فنی این خودروها اختصاص‌یافته تا در کمترین زمان به رانندگان ارائه خدمات کنند.
حسینی منش در پایان تأکید کرد: شهروندان برای حفظ سلامت فرزندانشان با حساسیت ویژه‌ای داشتن معاینه فنی سرویس مدرسه را پیگیری و حتماً از خودروهای مجاز سرویس مدارس که دارای گواهی معاینه فنی هستند، استفاده کنند. منبع: تسنیم


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *