مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد

دسته: آخرین مطالب , دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶


مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد

«صالح اسکندری» پنجشنبه هفته گذشته در حکمی توسط «علی محمد نوریان» سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه‌‌های بزرگترین دانشگاه حضوری جهان منصوب شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به «اسکندری» ماموریت تحول در حوزه روابط عمومی و تعامل هر چه بهتر با رسانه ها را محول کرده است.

صالح اسکندی علاوه بر مسئولیت روابط عمومی دانشگاه آزاد، مسئولیت رسانه‌ های دانشگاه آزاد شامل خبرگزاری ‌های آنا و ایسکانیوز و روزنامه فرهیختگان را نیز عهده‌ دار شده است.

اسکندری دارای دکترای علوم سیاسی و فارغ‌ التحصیل دانشگاه امام صادق (ع) است و در رشته‌های علوم سیاسی و ارتباطات تدریس می کند.

وی دبیری کارگروه سیاسی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مرکز مطالعات پیام هوشمند سدید، مسئولیت مرکز مطالعات راهبردی و آینده‌ پژوهی ژرفا، دبیری سیاسی روزنامه رسالت و سردبیری هفته ‌نامه آدینه را در کارنامه خود دارد.

اسکندری همچنین مشاور مدیرکل مرکز مطالعات و توسعه رسانه‌ ها بوده، بیش از 100 برنامه رادیویی و تلویزیونی را با موضوع های سیاسی اجرا کرده و چندین تجربه رسانه ‌ای و پژوهشی را در سابقه کاری خود دارد.

علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سوم اردیبهشت ماه جاری در حکمی علی محمد نوریان را به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

پیش از این حمید میرزاده از شهریور سال 1392 به عنوان سرپرست و از آبان همان سال تا سوم اردیبهشت سال جاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را به عهده داشت.

دانشگاه آزاد اسلامی 35 سال به ابتکار آیت الله فقید اکبر هاشمی رفسنجانی و تایید حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی تاسیس شد. این دانشگاه در حال حاضر حدود یک میلیون و 700 هزار دانشجوی در حال تحصیل دارد. همچنین 70 هزار و 665 عضو هیات علمی تمام وقت، پاره وقت و مدرس در این دانشگاه وظیفه ارتقای سطح علمی کشور را عهده دار هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی دو واحد دانشگاهی مستقل و 31 واحد دانشگاهی استانی، 400 پردیس دانشگاهی و مرکز تحقیقاتی در ایران و همچنین چهار واحد برون‌ مرزی در کشورهای انگلستان، امارات متحده عربی، لبنان و افغانستان دارد. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *