لاریجانی نامه معرفی وزرای پیشنهادی را به روحانی برگرداند

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۵


لاریجانی نامه معرفی وزرای پیشنهادی را به روحانی برگرداند

لاریجانی نامه معرفی وزرای پیشنهادی را به روحانی برگرداند

دلیل این اقدام چه بود؟

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه نامه اعلام سه وزیر پیشنهادی دولت، به دفتر هیأترئیسه مجلس نمابر شده است؛ از عودت داده شدن آن به دولت خبر داد.

%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%85-%da%86%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f

اکبر رنجبر زاده بابیان اینکه نامه رئیس‌جمهور به رئیس مجلس مبنی بر معرفی به وزرای جایگزین وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان یکشنبه 2 مهرماه در نمابری به دست هیأت رئیسه مجلس رسید، گفت: این نامه به دلیل عدم پیوست خلاصه سوابق وزرای پیشنهادی و برنامه‌های آنها، از سوی رئیس مجلس به رئیس‌جمهور عودت داده شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیأت رئیسه مجلس باید هم‌زمان با اعلام وصول نامه معرفی وزرا، خلاصه‌ای از سوابق و برنامه‌های آنها را به نمایندگان مجلس ارائه کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: اگر سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی آماده شود، این موضوع در جلسه امروز (4 آبان) اعلام وصول خواهد شد.

در نامه ارسالی رئیس دولت به دکتر لاریجانی، آقایان فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سید رضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر به ترتیب برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان معرفی‌شده بودند.

منبع: نامه نیوز


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *