قیمت غذا برای دانشجویان کم‌بضاعت ارزان‌تر می‌شود

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
جمعه - ۳۰ مهر ۱۳۹۵


قیمت غذا برای دانشجویان کم‌بضاعت ارزان‌تر می‌شود

قیمت غذا برای دانشجویان کمبضاعت ارزانتر میشود

 

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت در پاسخ به مسائل مطرح‌شده از سوی دانشجویان درباره قیمت تمام‌شده غذا گفت: دانشجویانی که توان پرداخت ندارند می‌توانند با مساعدت معاون فرهنگی و دانشجویی مبلغ کمتری پرداخت کنند.

دکتر جلال نژاد جواد در سفر به اهواز و بازدید از دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور این شهرستان در نشستی چندساعته با اعضای شورای صنفی دیدار و گفتگو کرد.

وی دراین جلسه شورای صنفی این دانشگاه را از بهترین شوراهای صنفی دانشگاههای علوم پزشکی دانست و گفت: شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بسیار منسجم عمل می‌کند و ارتباط خوبی با بدنه دانشگاه و تشکیلات شورای صنفی در وزارت بهداشت برقرار کرده است، در جلسه امروز نیز طرحها و پیشنهادهای خوبی از سوی اعضای این شورا در سطح کلان عنوان شد.

راه ارتقاء کیفیت غذا بالا بردن قیمت نیست

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص قیمت تمام‌شده غذا و کیفیت غذای دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خاطرنشان کرد: قیمت تمام‌شده وعده ناهار و شام به‌طور متوسط در سطح کشور همان 11 هزار ریال اعلام‌شده که نسبت به برخی از مراکز آموزشی دیگر کمتر است اما دانشجویانی که توان پرداخت ندارند می‌توانند با مساعدت معاون فرهنگی و دانشجویی مبلغ کمتری پرداخت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید برای افزایش کیفیت غذا روشهایی غیر از افزایش قیمت را پیش گرفت، تاکید کرد: راه افزایش کیفیت غذا این نیست که قیمت آن را افزایش دهیم.

سلفسرویسهای دانشگاهها صنعتی خواهند شد

نژاد جواد افزود: به دنبال صنعتی سازی غذاخوریهای دانشگاهها هستیم، دراین طرح از نگهداری مواد اولیه تا پخت و توزیع غذا صنعتی می‌شود، این طرح در کنار الگوی تغذیه به دانشگاهها ابلاغ‌شده است و می‌توان با نظارت و استفاده از پیشنهادهای شورای صنفی کیفیت غذا را بالا برد. حتی دانشگاه می‌تواند در راستای بالا بردن رضایت دانشجویان علاوه بر منوهای موجود منوهایی را جداگانه و باقیمت آزاد عرضه کند.

نژاد جواد در پایان بیان داشت: ارتقاء سطح معیشت و رفاه دانشجویان هدف نهایی در اداره کل دانشجویی است که امیدوارم بتوانیم در سایه الطاف الهی به این هدف دست‌یابیم و موجبات رضایت‌مندی دانشجویان را فراهم آوردیم.

منبع: ایسنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *