بازخوانی یک پرونده جنایی:قتل عام 2 کودک خردسال در رفسنجان / چوپان برای 20 تومان آن ها را به داخل چاه انداخت

دسته: وبگردی
بدون دیدگاه
جمعه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

بازخوانی یک پرونده جنایی:
قتل عام 2 کودک خردسال در رفسنجان / چوپان برای 20 تومان آن ها را به داخل چاه انداخت

جوان سنگدلی، به خاطر دویست ریال دست به جنایت وحشتناکی زد،به این ترتیب که دو کودک خردسال را به طمع دویست ریال نقدینه آنها اغفال کرد و دویست ریال را از آنها گرفت و سپس هر دو را به قعر چاه عمیقی انداخت!

این واقعه در رفسنجان روی داد و جریان آن طبق گزارش خبرنگار ما در این شهر از این قرار است‌؛ چند روز پیش چوپانی به نام محمد 19 ساله که در نزدیکی کافه علی‌آباد آب باریک رفسنجان مشغول چرانیدن گوسفندانش بود برای صرف ناهار به کافه علی آباد رفت‌. چون صاحب کافه برای انجام کاری به شهررفته و کافه را به دو کودک خردسال به اسامی عباس 13 ساله و حسین 10 ساله سپرده بود، این دو طفل از جوان چوپان پذیرایی کردند.

چوپان با استفاده از خلوت بودن کافه، در صدد اغفال دو طفل که هر دو جمعا دویست ریال وجه همراه داشتند برآمد و هر دو را به بهانه‌ای برسر چاهی نزدیکی کافه برد و از آنها خواست پولشان را به وی بدهند. چون هر دو از دادن پول امتناع ‌کردند محمد ابتدا حسین را با دو دست از زمین بلند کرد و به داخل چاه انداخت و سپس به عباس گفت که اگر پول را به او ندهد،وی را نیز در چاه خواهد انداخت. کودک بیچاره از شدت ترس پول را به او داد اما محمد از ترس این‌که مبادا عباس ماجرا را برای دیگران تعریف کند و جنایتش آشکار شود، او را نیز به همان ترتیب داخل چاه انداخت و سپس به دنبال کار خود رفت. ساعتی بعد،عباس با استفاده از طنابی که در چاه آویزان بود،با زحمت زیادی خود را به بالای چاه رسانید و جریان را برای چند نفر از راننده‌های کامیون که به کافه آمده بودند تعریف کرد. یکی از رانندگان عباس را سوار کامیون کرد و به پاسگاه احمد‌آباد برد و جریان را اطلاع داد و با فعالیت ماموران ژاندارمری، چوپان جنایتکار در کشکوییه رفسنجان دستگیر و تسلیم عدالت شد. ضمنا با حضور نماینده دادگاه و فرمانده ژاندارمری و پزشک قانونی، جنازه حسین 10 ساله که در داخل چاه جان سپرده بود از چاه خارج شد و با انجام تشریفات قانونی مدفون شد و چوپان سنگدل در زندان Prison شهربانی رفسنجان به آینده نامعلوم خود می‌اندیشد !

14 آبان 1342/ کیهان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۹۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *