فرصت ثبت‌نام در جشنواره دانشجوی نمونه تمدید شد

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۵


فرصت ثبت‌نام در جشنواره دانشجوی نمونه تمدید شد

فرصت ثبتنام در جشنواره دانشجوی نمونه تمدید شد

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از تمدید فرصت ثبتنام در جشنواره دانشجوی نمونه تا 25 آبان ماه خبر داد.

311887193

دکتر ابوالحسن ریاضی گفت: تا این لحظه تعداد 4 هزار و 360 دانشجو در جشنواره دانشجوی نمونه به‌طور موقت ثبت‌نام کرده‌اند که از این میان تعداد 2 هزار و 299 دانشجو ضمن بارگذاری مدارک خویش موفق به تکمیل ثبت‌نام‌شده‌اند.

وی ادامه داد: از این میان یک هزار و 959 نفر مربوط به وزارت علوم و 340 نفر دانشجویان دانشگاههای تابعه وزارت بهداشت هستند.

به گفته ریاضی، همچنین تعداد 754 نفر در مقطع کارشناسی، 697 نفر در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، 6 نفر در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، 54 نفر در مقطع دکتری حرفه‌ای، 778 نفر در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) و 8 نفر در مقطع دکتری تخصصی بالینی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: اصلاحیه آیین‌نامه نیز پس از امضای وزرای دو وزارتخانه به دانشگاهها ابلاغ‌شده و دانشجویان می‌توانند از طریق سامانه این اصلاحیه آیین‌نامه را مطالعه کنند؛ دراین اصلاحیه در بخش پژوهشی تنها به مقاله‌های بین‌المللی که مورد تأیید معاونت پژوهشی وزارتخانه‌ها هستند امتیاز تعلق می‌گیرد. ریاضی خاطرنشان کرد: در مورد امتیازات شاخص تأثیر مقاله نیز بازنگری شده و میزان امتیازات اختراعهای مورد تأیید بنیاد نخبگان تغییراتی داشته است.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: در بخش فرهنگی نیز بخش مسابقات فرهنگی به‌صورت مجزا افزوده‌شده، برای عضویت در سایر نهادهای نظارتی دانشجویان نیز طبق آیین‌نامه‌های جدید مربوطه امتیاز در نظر گرفته‌شده و در امتیازات بخشهای دیگر مثل اختیار تأهل نیز بازنگری صورت پذیرفته است.

دبیر کمیته انتخاب دانشجوی نمونه وزارت علوم اضافه کرد: با توجه به تصمیم این کمیته، حداقل امتیاز آزمون زبان از جدول مربوطه در آیین‌نامه برای دانشجویان وزارت علوم صفر امتیاز، معادل نمره 50 آزمون زبان MSRT در سال جاری لحاظ می‌شود.

عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره دانشجوی نمونه افزود: با توجه به درخواست دانشجویان و دانشگاهیان فرصت ثبت‌نام تا 25 آبان ماه تمدید شد. متقاضیان باید تا تاریخ 25 آبان ماه با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *