عملیات تروریستی سفاکان داعشی در به آتش و خون کشیدن دهها زائر ایرانی و غیر ایرانی در حله

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۵


عملیات تروریستی سفاکان داعشی در به آتش و خون کشیدن دهها زائر ایرانی و غیر ایرانی در حله

پیام رئیس جمهور در پی

عملیات تروریستی سفاکان داعشی در به آتش و خون کشیدن دهها زائر ایرانی و غیر ایرانی در حله

 %d8%a7%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%a8%d8%b9%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%d9%85%d8%b0%d8%a8%d9%88%d8%ad%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ad

رئیسجمهوری اقدام سبعانه و مذبوحانه تروریستها در منطقه حله عراق و شهادت شماری از زائران حسینی را نمایش عمق درماندگی کوردلان سفاک دانست و آمادگی دولت ایران برای همکاری و همیاری در رسیدگی به آسیبدیدگان و مجروحان این حادثه تلخ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«و الّذین هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا»

برگزاری باشکوه حماسه اربعین حسینی در سال جاری، گوشه‌ای از عظمت شیفتگی ملت عاشورایی بود که کوردلان سفاک، آن را برنتافتند و عمق استیصال و درماندگی خود را در اقدامی سبعانه و مذبوحانه به نمایش گذاشتند. وقوع اقدام تروریستی دردناک در منطقه حِلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن مظلومانه شماری از زائران حسینی ازجمله تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد، قلوب تمامی مسلمانان به‌ویژه شیعیان را جریحه‌دار ساخت. این‌جانب با درخواست اکید از دولت عراق برای برخورد قاطعانه‌تر با عاملان سیاه‌دل این‌گونه حرکتهای غیرانسانی و اعلام آمادگی دولت ایران برای همکاری و همیاری در رسیدگی به آسیب‌دیدگان و مجروحان این حادثه تلخ، برای شهدای این فاجعه، علو درجات و برای آسیب دیدگان، آرزوی شفای عاجل دارم و به خانواده‌های عزیز داغدار تسلیت می‌گویم. دولت جمهوری اسلامی ایران همچنان مصمم به مبارزه همه‌جانبه با تروریستها و افراطیون است و یقین دارد به‌زودی در سایه وحدت و همدلی بیش‌ازپیش مردم عراق، شاهد پیروزی نهایی آنان در مبارزه با گروههای تروریستی و حامیان آنها خواهیم بود.

منبع:‌ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *