عملیات نظامی بزرگ ارتش سوریه و متحدانش در حلب به‌زودی آغاز می‌شود

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۵


عملیات نظامی بزرگ ارتش سوریه و متحدانش در حلب به‌زودی آغاز می‌شود

عضو پارلمان سوریه:

عملیات نظامی بزرگ ارتش سوریه و متحدانش در حلب بهزودی آغاز میشود

عملیات نظامی بزرگ ارتش سوریه و متحدانش در حلب بهزودی آغاز میشود.

%d8%b9%d9%85%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%86-%d8%b8%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%a8-%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b4

عضو پارلمان سوریه با تأکید بر اینکه حوادث اخیر حلب، مکر و دروغ گردانندگان تروریسم را برملا کرد، گفت: ارتش سوریه و متحدانش برای نبرد نزدیک آزادسازی کامل حلب آماده می‌شوند.

«آلان بکر»، عضو پارلمان سوریه در دمشق اظهار داشت: آنچه در استان حلب اتفاق افتاد دروغ گردانندگان تروریسم و ضعف گزینه‌هایشان را نشان داد و درعین‌حال مواضع دمشق را در پایبندی به حفظ حاکمیت سوریه تقویت کرد.

بکر بابیان اینکه حوادث حلب بزرگی توطئه‌ها علیه سوریه را برملا کرد، افزود: ملت سوریه با وقایع حلب بیش‌ازپیش به مکر و حیله بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی بحران سوریه در تحریف واقعیتها پی بردند.

نماینده سوری تأکید کرد: فروپاشی صفوف تروریستها در جبهه‌های نبرد مقابل ارتش سوریه و متحدانش ثابت کرد حلب و مردم آن هرگز به تروریستها و کشورهای حامی آنها که تنها نابودی سوریه را می‌خواهند، فرصت عمل نخواهد داد.

وی افزود: مردم حلب باوجوداینکه به کمک و امنیت نیاز دارند اما از همان ابتدا پشت رهبری و ارتش کشورشان ایستاده و مقاومت کردند و برای دفاع از کشورشان خونهای زیادی دادند، بنابراین عزم و اراده آنها پس از همه این جان‌فشانیها سست نخواهد شد.

نماینده سوری گفت: امروز می‌توانیم این را از زبان هر فرد ساکن حلب بشنویم که می‌گوید تروریستها هر کاری کنند آنجا را ترک نخواهند کرد و تا آزادی کامل دیارشان مقاومت خواهند کرد. بکر درباره آتش‌بس در حلب نیز گفت: دولت سوریه خواهان عدم خونریزی است بنابراین در موضوع آتش‌بس حلب خویشتن‌داری زیادی در قبال تخلفات تروریستها نشان داد.

وی افزود: از 27 فوریه که نخستین دور آتش‌بس در حلب برقرار شد مقاصد سوء تروریستها و آمریکا کاملاً روشن بود ارتش سوریه و متحدانش آتش‌بس را نقض نکردند و در مقابل گروههای تروریستی صدها بار دست به نقض آتش‌بس زدند که با شهادت دهها نفر همراه شد و این تخلفاتشان در هر دور آتش‌بس ادامه داشت.

نماینده سوری گفت: هم‌اینک با سرپیچی آمریکا از پایبندی به همه تفاهمهای خود با مسکو معلوم می‌شود که آمریکا به دنبال راه‌حل نیست و اوضاع انسانی حلب نیز برایش اهمیت ندارد، بلکه آن را بهانه‌ای برای تجهیز و بسیج تروریستها و کشاندن آنها به نبرد حلب قرار داده است. بکر در پیان سخنان خود گفت: هم‌اینک ارتش سوریه و متحدانش تصمیم خود را قطعی کرده‌اند و حلب در انتظار نبردی واقعی و عملیات نظامی است که ارتش سوریه و متحدانش برای آزادی آن از چنگ تروریسم صورت خواهند داد این چیزی است که اتفاق خواهد افتاد و معادله میدانی را به سمت تحقق خواسته ملت سوریه تغییر می‌دهد.

منبع: فارس


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *