عزل یک بخشدار بعد از کتک زدن پسر 13 ساله

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۵


عزل یک بخشدار بعد از کتک زدن پسر 13 ساله

عزل یک بخشدار بعد از کتک زدن پسر 13 ساله

 

حمیدرضایی بخشدار مرکزی ماسال در تشریح حادثه ضرب و شتم نوجوان 13 ساله مقابل باشگاه ورزشی ماسال، عنوان کرد: برخیها این موضوع را خیلی بزرگ کردند.

وی افزود: روز گذشته وقتی برای بازگرداندن پسرم به باشگاه ورزشی رفتم، با صورت ورم‌کرده و آسیب‌دیده وی مواجه شدم. رضایی با اشاره به عصبانیتش با دیدن این صحنه عنوان کرد: وقتی از دوستان پسرم علت کتک‌کاری را پرسیدم، دریافتم که فرزندم در یک دعوا مداخله کرده و یکی از طرفین با ضربه زدن به سرش باعث بیهوشی وی شده است. بخشدار مرکزی ماسال اذعان داشت: می‌دانم که اشتباه کردم و به‌عنوان یک مسئول باید عصبانیتم را کنترل می‌کردم، ولی برخورد من با آن نوجوان مانند یک عمو با برادرزاده‌اش بود چراکه من با پدر آن نوجوان رفاقت قدیمی داشتم. وی ادامه داد: البته با تمام این اتفاقات بنده از خانواده نوجوان 13 ساله عذرخواهی کردم و قضیه فیصله پیدا کرد و از همین طریق نیز از تمام مردم ماسال پوزش می‌طلبم. گفتنی است، پس از ارائه توضیحات بخشدار مرکزی ماسال، استاندار گیلان طی حکمی حمیدرضایی را از سمتش عزل کرد

حادثه از زبان شاهدان عینی

ماسال نیوز نوشت: ماجرا ازآنجا آغاز شد که پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم‌کلاسیهای ورزشی خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می‌کند. پس از خاتمه‌ی این غائله‌ی کودکانه و اطلاع بخشدار از ماجرا، وی با خودروی پلاک دولتی در مسیر باشگاه ورزشی حاضرشده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب و شتم شدید این نوجوان 13 ساله می‌کند. رضایی به ضرب و شتم نوجوان 13 ساله اکتفا نکرده و وی را به‌زور سوار بر خودروی دولتی نموده و با خود به مقصدی نامعلوم می‌برد. بخشدار ماسال پس از سوار کردن نوجوان 13 ساله، در داخل خودرو اقدام به توبیخ وی نموده و درنهایت وی را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می‌کند.

جزئیات برکناری

استاندار گیلان در پی سوءاستفاده بخشدار مرکزی شهرستان ماسال از جایگاه حقوقی، وی را برکنار کرد.

محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید و همچنین استاندار گیلان، حفظ شأن و منزلت همه اقشار مردم است و رفتار بخشدار با هیچ توجیهی، پذیرفته نیست. وی ادامه داد: استاندار گیلان به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان، همواره در مراسم مختلف و سخنرانیهای متعدد، بر ضرورت حفظ شأن مردم تأکید و بیان کرده که مردم، ولی‌نعمت ما هستند، ازاین‌رو، رفتارهای این‌چنینی با هر دلیل که انجام شود، پذیرفته نیست و مذموم است. فرماندار ماسال با تقبیح این اقدام، بر ضرورت احترام به شهروندان و حفظ کرامت انسانی تأکید کرد و گفت: این وظیفه مهم، از سوی مسئولان باید بیشتر موردتوجه قرار دارد و براین اساس، طبق دستور استاندار گیلان، بخشدار مرکزی ماسال برکنار شده است. شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

منبع: خبرگزاری قطره


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *