عرضه لباسهای منقوش به علایم 
گروهای فاسد جرم است


دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵


عرضه لباسهای منقوش به علایم 
گروهای فاسد جرم است


عرضه لباسهای منقوش به علایم 
گروهای فاسد جرم است

دادستان عمومی و انقلاب تهران عرضه لباسهای منقوش به علایم گروههای فاسد و منحرف را واجد وصف مجرمانه دانست و از مسئولان اتحادیه خواست به وظایف ذاتی خود مبنی بر نظارت دقیق بر عملکرد اصناف عمل کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، عباس جعفری دولت‌آبادی در نشستی با مسئولان برخی صنوف که بیشترین ارتباط را با مردم دارند، شامل مشاوران املاک، نمایشگاه داران اتومبیل، آرایشگاه، پوشاک، قهوه‌خانه‌داران، رستوران‌داران و مهمان‌پذیرها، از اتحادیه به عنوان ویترین اجتماعی و مردمی شهرها یاد کرد و با انتقاد از خنثی بودن اتحادیه در عمل، به روسای اتحادیهی صنفی تأکید کرد که به نقش تاریخی خود توجه کنند و اگر نمی‌توانند به خوبی انجام‌وظیفه کنند، جای خود را به دیگران بدهند.
وی با اشاره به نگرانی مردم متدین که گاه از انتخاب مناسب برای خرید یک مانتو یا لباس مناسب محروم هستند، گفت: اتحادیهی صنفی باید به وظیفه‌ ذاتی خود عمل کنند و به لحاظ مشکلات پیش‌آمده ناشی از عدم نظارت آنها بر واحدهای صنفی، از مردم عذرخواهی کنند.
جعفری دولت‌آبادی اظهار کرد: چرا در جمهوری اسلامی لباسیی عرضه شود که ترویج کننده‌ فساد، انحراف باشد و اتحادیه از مقابله با آنها اظهار عجز کنند.
دادستان تهران عرضه البسه منقوش به علایم گروهی فاسد، منحرف را مطابق واحد وصف مجرمانه دانست و گفت: عرضه پوشاک معضلی است که مردم متدین را به گلایه وا داشته و برخی افراد سودجو در این عرصه دخالت دارند. منبع: حمایت

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *