عدم تشکیل پرونده انضباطی به دلیل تخلفات انتخاباتی در دانشگاه‌ها

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶


عدم تشکیل پرونده انضباطی به دلیل تخلفات انتخاباتی در دانشگاه‌ها

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: گزارش از تخلفاتی که منجر شود دانشجویان به کمیته انضباطی دانشگاه ها ارجاع داده شوند، تا کنون ارایه نشده است.

مجتبی صدیقی درباره گزارشات ارسال شده به سازمان امور دانشجویان در خصوص تخلفات انتخابی دانشجویان و ارجاع آنان به کمیته انضباطی گفت: گزارش از تخلفاتی که منجر شود دانشجویان به کمیته انضباطی ارجاع داده شوند، تا کنون ارایه نشده است.

وی ادامه داد: تمام مسایل درون دانشگاه بررسی می شود و پرونده ای اگر نیاز به پیگیری بیشتر و رای های بالاتر داشته باشد، به وزارت علوم ارایه می شود ولی ما خبرهایی که از دانشگاه ها داریم این است که خوشبختانه شور نشاط برقرار است و خبری هم مبنی بر اینکه پرونده های انظباطی برای دانشجویان تشکیل شود، نداریم.

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا انتخابات همچنان این شور نشاط برقرار باشد. آراء، نظرات و گرایش های مختلف در دانشگاه ها مطرح شدند و من فکر می‌کنم دانشگاه ها اکنون برای انجام رسالت اصلی خود از جهت حضور جدی در انتخابات آماده شده اند.

وی ادامه داد: چرا که حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه همیشه، برای سایر اقشار جامعه به عنوان یکی از گروه های مرجع الهام بخش است. صدیقی تاکید کرد: گزارش خاصی از دانشگاه ها، مبنی بر اینکه برای دانشجویان تشکیل پرونده داده باشند، نداشته ایم، به نظر می رسد با این نشاطی که در دانشگاه ها برپا است اگر احیانا بحثی هم باشد، با تذکر حل می شود. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *