عجیب ترین حکم های قضایی تاریخ! ( قسمت چهارم و پایانی )

دسته: تاریخ , مطالب برگزیده
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶


عجیب ترین حکم های قضایی تاریخ! ( قسمت چهارم و پایانی )

 

من احمقی هستم که …

صبح 17 آوریل 2012 «شینا هاردن» مثل همیشه سوار خودرواش شد تا به محل کارش برود. او بسیار عجله داشت برای همین وقتی به یک تقاطع رسید، به اتوبوس مدرسه که همزمان با او، از تقاطع می گذشت اجازه عبور نداد و به جای آن با سرعت زیادی که داشت از پیاده رو از اتوبوس سبقت گرفت. چند روز بعد، او به دلیل اینکه حق تقدم را رعایت نکرده بود به دادگاه احضار شد.

قاضی «پینکری کار» رسیدگی به پرونده او را برعهده داشت. مجازات قاضی برای هاردن این بود که او دو روز در ساعات شلوغی رفت و آمد می بایست مقوایی را که روی آن این جمله نوشته شده بود را در دست بگیجردو کنار خیابان بایستد «فقط یک احمق می تواند از اتوبوس مدرسه سبقت بگیرد.»

 کتاب آیین نامه را بخوان

نوامبر سال، 2011 تالی اسپنسر در حالی که نوشیدنی الکلی مصرف کرده بود پشت فرمان خودرویش نشست و در یکی از خیابان های شلوغ کارولینای جنوبی شروع به رانندگی کرد.

او که در حالت عادی به سر نمی برد در حال رانندگی از مسیر خود منحرف شد و به طرف پیاده روی سمت دیگر خیابان رفت، جایی که دو عابر در حال قدم زدن در آنجا بودند، به این ترتیب تالی با دو عابر تصادف کرد و آنها به شدت مصدوم شدند. پس از دستگیری تالی، پرونده او به قاضی مایکل نیتل سپرده شد. قاضی نیتل در جلسه محاکمه تالی، ضمن گناهکار شناختن وی دستور داد تا او کتاب آیین نامه رانندگی را یک درو بخواند و خلاصه آن را بنویسد، ضمن اینکه تالی به هشت سال زندان
محکوم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *