عجیب ترین حکم های قضایی تاریخ! ( قسمت سوم )

دسته: تاریخ
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶


عجیب ترین حکم های قضایی تاریخ! ( قسمت سوم )

جمع آوری گل پنبه

در کشور ازبکستان افرادی که از قوانین راهنمایی و رانندگی تخطی کنند، می‌بایست یک هفته به مزرعه پنبه بروند تا با جمع آوری وش پنبه، گواهی رانندگی خود را پس بگیرند. البته این افراد می بایست در کلاس های یکماهه ای که در طول فصل برداشت برپا می شود نیز شرکت کنند.

وقتی فرد قانون شکن به مزرعه می رود تا ساعت 7 شب که رستوران ها و قهوه خانه های محلی طبق قانون تعطیل می شوند، باید کار کند تا نتواند برای استراحت در این مکان ها مخفی شود.

20 ساعت گوش کردن به موسیقی

«آندرو واکتار» در ماه جولای سال 2013، به خاطر گوش کردن به موسیقی با صدای بلند، به پرداخت 150 دلار جریمه نقدی محکوم شد. قاضی به اندرو پیشنهاد کرد که اگر می خواهد این جریمه به 35 دلار کاهش یابد می‌بایست 20 ساعت به موسیقی کلاسیک، گوش کند. اندرو که از چنین سبک موسیقی اصلا خوشش نمی آمد، به اجبار این پیشنهاد را پذیرفت اما پانزده دقیقه بیشتر نتوانست این موسیقی را تحمل کند و ترجیح داد جریمه نقدی را پرداخت کند.

قاضی دادگاه درباره صدور چنین حکمی گفت که می خواست با این کار به اندرو بفهماند گوش کردن اجباری به موسیقی که لذتی از آن نمی برد چه احساسی دارد و این احساسی است که همسایه های آنها هنگامی که او موسیقی گوش می داد با آن روبرو بودند.

ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *