عباسی باید عذرخواهی کند


دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵


عباسی باید عذرخواهی کند


فرمانده نیروی زمینی ارتش:

عباسی باید عذرخواهی کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به اظهارات چندی پیش حسن عباسی تحلیل‌گر سیاسی[که گفته بود اگر مملکت را آب ببرد ارتش اصلاً متوجه نمی‌شود ]، اظهار کرد:
او باید هر چه سریع‌تر از ارتش جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار ایران اسلامی عذرخواهی کند و در غیر این صورت باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.
به گزارش پایگاه خبری نیروی زمینی ارتش، امیر احمدرضا پور دستان در جریان دیدار با جانبازان قطع نخاعی دفاع مقدس در مشهد در این زمینه خاطرنشان کرد:
مدیریت حقوقی نیروی زمینی دادخواستی علیه حسن عباسی تهیه‌کرده و به‌زودی وی توسط دادگاه احضار خواهد شد تا پاسخگوی اظهارات خود باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: گفته‌های ایشان سخنان نسنجیده‌ای است که بدون شناخت و آگاهی از شرح وظایف سازمانها و نیروها بیان‌شده است.
وی اظهار کرد: مجموعه نیروی زمینی در خصوص پاسداری از مرزها، نیروهای انسانی را با چینش منظمی در لایه‌های مختلف در سرحدات مستقر کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود:
برای ایجاد امنیت بیشتر، سامانه‌های به‌روز تصویری و نیز پهپادها به کار گرفته‌شده‌اند که با این وسیله تهدیدها در عمق خاک مقابل شناسایی‌شده و متناسب با تهدید، ظرفیت‌های دفاعی لازم در داخل ایجاد می‌شود و این امر باعث شده است مرزهای جمهوری اسلامی از امن‌ترین مرزهای منطقه باشد.
منبع: روزنامه خراسان

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *