ضرورت اصلاح
 قوانین و گره‌گشایی از مشکلات حقوقی صنعتگران


دسته: حقوق تجارت
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵


ضرورت اصلاح
 قوانین و گره‌گشایی از مشکلات حقوقی صنعتگران


ضرورت اصلاح
 قوانین و گره‌گشایی از مشکلات حقوقی صنعتگران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خواستار اصلاح قوانین و گره‌گشایی از مشکلات حقوقی صنعتگران شد.
علی یزدانی ضمن تأکید بر آموزش به‌موقع قوانین و بخشنامه‌ها به کلیه مدیران و همکاران سازمان و شرکتهای شهرکهای صنعتی استانی توسط مدیران و کارشناسان حقوقی خواستار تلاش مستمر درجهت برطرف کردن مشکلات حقوقی درروند واگذاری زمین، قراردادها و همچنین جلوگیری از دلال‌بازیها در شهرکهای صنعتی شد.
یزدانی با اشاره به تعامل مؤثر با سرمایه‌گذاران و صنعتگران خاطرنشان کرد:
مدیران باید با مستندات و دفاعیات قوی خود نه اجازه تضییع حقوق سازمان و شرکتهای شهرکهای صنعتی استانی ونه اجازه وارد شدن ظلمی به مردم و سرمایه‌گذاران را بدهند بلکه باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق توسعه صنعتی در کشور و ارتقای سطح درآمد مردم بکار گیرند.
معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت در ادامه مشکلات موجود در محاکم قضایی را مورداشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: قرار است در تمامی مراحل عقد قراردادها، نظر مکتوب مدیران و کارشناسان حقوقی سازمان و یا شرکتهای شهرکهای صنعتی استانی اخذ شود. مهندس یزدانی سرعت عمل در تصمیم‌گیری و انجام کار را رسالت دیگر مدیران حقوقی برشمرد و افزود: مدیران حقوقی باید اطلاعات کاملی از قوانین، آیین‌نامه، قوانین شرکتهای خدماتی و توزیعی ودهها قوانین مرتبط با سازمان داشته و برای حل مشکلات گره‌گشایی کنند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران به امکان کار و ایده فراوان در واحد حقوقی اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد فکر و ایده برای اصلاح قوانین و گره‌گشایی از حل مشکلات مردم از وظایف مدیران حقوقی سازمان وشرکتها است.
وی در ادامه به شفاف‌سازی آمار و اطلاعات در سازمان و شرکتهای شهرکهای صنعتی استانی اشاره و خاطرنشان کرد: رسالت ما، اقدام به‌موقع هم در دفاع از منافع سازمان و شرکت وهم در دفاع از حقوق سرمایه‌گذار و مردم است.
یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت کار را تکریم ارباب‌رجوع بدانید و تلاش کنید تا آنان را از مفاد قوانین و بخشنامه‌ها کاملاً آگاه کنید تا از حجم مشکلات سرمایه‌گذاران در آینده کاسته شود.
محمد لطفی معز مشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز در این همایش اجرای صحیح قوانین شرکتهای خدماتی مستقر در شهرکهای صنعتی، تشویقات و همراهی مردم برای برطرف کردن مشکلات قانونی و رابطه حسنه با ارباب‌رجوع را مورد تأکید قرارداد.
وی گفت: حضور پررنگ در کمیته وصول مطالبات و تعهدات قراردادی، داوریها، کمیته پایش از اولویت کار مدیران حقوقی شرکت هاست.
منبع: خبرگزاری میزان

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *