صدور کارتهای بین‌المللی دانشجویی و اساتید


دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۳ تیر ۱۳۹۵


صدور کارتهای بین‌المللی دانشجویی و اساتید


صدور کارتهای بین‌المللی دانشجویی و اساتید

کارتهای بین‌المللی دانشگاهی ISIC و ITIC برای دانشجویان و اساتید و تمام دانشگاههای سراسر کشور صادر می‌شود.
 اداره کل امور فرهنگی دانشگاه تهران تنها نماینده انحصاری در کشور با پشتیبانی سازمان بین‌المللی یونسکو، کارتهای بین‌المللی دانشگاهی ISIC و ITIC را برای دانشجویان و اساتید و تمام دانشگاههای سراسر کشور صادر می‌کند. کارت دانشجویی بین‌المللی در سال ۱۹۵۳ بنیانگذاری شد و هم اکنون در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا به عنوان تنها مدرک بین‌المللی جامعه دانشگاهی شناخته می‌شود.
این کارت از سال ۱۹۶۸ تحت حمایت سازمان یونسکو قرار گرفته و بسیاری از سازمانهای بزرگ جهان از آن پشتیبانی می‌کنند و به دارندگان این کارت ارائه خدمات می‌کند. با استفاده از این کارت اساتید و دانشجویان بیش از ۴۳۰۰۰ تخفیف در ۱۳۰ کشور دنیا برخوردار می‌شوند.
در کشور ایران نیز دارندگان کارت می‌توانند از تخفیف در خرید از فروشگاههای اینترنتی، خرید بلیط سینما، خرید کتاب، استفاده از خدمات آموزشی، اقامت در هتلها، خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، استفاده از خدمات رستورانها و… بهره‌مند شوند. اعتبار این کارتها از اول سپتامبر هر سال میلادی به مدت ۱۶ ماه است که در صورت ارائه مدارک (عکس پرسنلی + گواهی اشتغال به تحصیل یا کپی کارت دانشجویی برای دانشجویان /عکس پرسنلی + کپی حکم کارگزینی و یا قرارداد یا نامه دعوت به تدریس برای اعضاء هیات علمی و اساتید حق‌التدریس) قابل صدور است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر از لیست تخفیفات در ایران و سایر کشورها می‌توانند به آدرس www.isic.org قسمت Benefits مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: ۶۶۴۸۱۶۱۲_ ۰۲۱(شنبه تا چهارشنبه از ۹ الی ۱۶) تماس حاصل کنند.
منبع: مهر

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *