صدای شکست عربستان در 
سوریه،‌لبنان و عراق شنیده می شود


دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۵


صدای شکست عربستان در 
سوریه،‌لبنان و عراق شنیده می شود


صدای شکست عربستان در 
سوریه،‌لبنان و عراق شنیده می شود

منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم درباره اقدامات علنی عربستان علیه جمهوری اسلامی ایران و همکاری مقامات آل سعود با گروههای تروریستی و پژاک برای ایجاد ناامنی در ایران اظهار کرد:
باید صراحتا بگویم که تنش و جدال عربستان با جمهوری اسلامی ایران از فردای انقلاب اسلامی شروع شد به گونه ای که 37 سال است که آل سعود با ایران در حال جنگ وجدال است.
وی افزود: اتفاقی در نوار شمال غربی کشور ما رخ نمی دهد مگر اینکه سر نخی از عربستان در آن وجود داشته باشد و آل سعود با تحریک گروهکهای تروریستی اقداماتی را علیه ایران انجام دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم تاکید کرد: اگر اتفاقاتی در سیستان وبلوچستان،‌خوزستان وشمال غرب کشور رخ می دهد وبیشتر جریانان قوم گرا در آن نقش دارد بدون شک باید بدانید که دستهای آل سعود در آنجا دست به توطئه زده اند تا ایران را ناامن کنند.
حقیقت پور با اشاره به اینکه عربستان نه تنها با ایرانیها بلکه با اندیشه انقلاب اسلامی و اندیشه شیعی درگیر است اظهار کرد:
چرا عربستان تا به امروز از کشتار شیعیان در سراسر جهان حمایت می کند و در این راستا اقدامی را انجام نمی دهد روشن است که آل سعود خود بزرگترین جنایتکار حامی قتل عام شیعیان محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با عربستان به یک تخاصم جدی جوهری دست پیدا کرده از این رو واقعیتها و پارادیمهای حاکم بر جمهوری اسلامی ایران نمی تواند یک اندیشه باطل غیر دینی و غیر انسانی و غیر دموکراتیک را بپذیرد. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با بیان اینکه حاکمیت عربستان،‌ حاکمیت خوارج است گفت: دکترین رفتار عربی هم حتی نمی تواند با خوارج کنار بیاید از این رو امروز ما با عربستان در مبارزه جدی قرار داریم وبه حمد خدا توانسته ایم در نقاطی که مثل عراق ،‌سوریه ، لبنان و یمن که پنجه در پنجه انداخته ایم پیروز و سربلند باشیم.
حقیقت پور تاکید کرد:
ارزشهای انقلاب اسلامی که مبتنی بر فطرت پاک انسانها است در حال به هم ریختن شالوده عربستان و رفتارهای شاهزاده های آنان است به گونه ای شاهد هستیم وزیر خارجه عربستان همواره از موضع عصبانیت در قبال ایران صحبت می کند که این موضوع حاکی از پیروزی جوهره ما در صحنه رقابت با عربستان است.

وی خاطر نشان کرد: آتشی به جان عربستان افتاده است به گونه ای که این رژیم را به سمت نابودی پیش می برد و شاهدیم مقامات آل سعود  آتش به مال‌شان می زنند،‌ به نفت آتش می زنند وقیمت آن را پایین می آورند ورفتار دیوانه واری در منطقه انجام می دهند که به هیچ وجه قابل قبول 
نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به اینکه رفتارهای عربستان از سوی دوستانشان نیز غیر قابل تحمل است تصریح کرد:
امروز آشکارا مشاهده می کنیم که آل سعود در کودتای ترکیه حضور داشته است ترکیه ای که با آنها خیلی همراه بوده است ولی عربستان به این کشور نیز رحم نکرده است.
وی با بیان اینکه عربهای نجیبی در دنیا وجود دارند که نباید آنها را با آل سعود مقایسه کرد تاکید کرد: 
درحال حاضر در روابط بین ایران و عربستان یک نبرد جوهری،‌ اعتقادی و نبرد پارادایمهای حاکم بر انقلاب اسلامی با یک منبع فساد در جریان است از این رو جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که هست به مبارزه با این منبع فساد ادامه خواهد داد تا بتواند منطقه را از وجود کثیف این اراذل و اوباش پاک کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با بیان اینکه ایران اقدامات جدی را علیه عربستان انجام نداده تاکید کرد: ما با همین رویکردهای جزئی توانسته ایم عربستان را شکست بدهیم به گونه ای صدای شکست آنها را در سوریه،‌لبنان و عراق شنیده ایم و به زودی شاهد محو آنها خواهیم بود.
 منبع: میزان

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *