صداوسیما در پرونده پدیده شاندیز معاون جرم است

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۵


صداوسیما در پرونده پدیده شاندیز معاون جرم است

کواکبیان خطاب به وزیر کشور:

صداوسیما در پرونده پدیده شاندیز معاون جرم است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: مسئله پدیده شاندیز دیگر نه فتنه است نه انحراف بلکه مردمی هستند که سهامدارند و دراین زمینه متضرر شدهاند.

%d9%be%d8%af%db%8c%d8%af%d9%87

به گزارش انتخاب، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سؤال از وزیر کشور در مورد وضعیت پدیده شاندیز گفت: انگیزه شخصی برای پیگیری این موضع ندارم و خدا را شاکرم که سهامدار شرکت پدیده شاندیز هم نیستم؛ اما درد اجتماعی باعث شد، این مسئله را مطرح کنم و من عضو کمیسیون امنیت ملی هستم و معتقدم پیشگیری بهتر از درمان است.

او ادامه داد: برخلاف صحبتهای وزیر کشور، معتقدم که حتماً این سؤال ملی است. وقتی 15 نفر از نمایندگان تهران به پلیس فتا مراجعه کردیم، به ما اعلام شد که درصد زیادی از مسائل فضای مجازی به پدیده شاندیز مربوط می‌شود.

کواکبیان بابیان اینکه خدا را شاکریم که تدبیرها باعث می‌شود مشکلات مردم در رابطه با پدیده شاندیز حل شود، تأکید کرد: این مسئله دیگر نه فتنه است نه انحراف، بلکه مردمی هستند که سهامدارند و دراین زمینه متضرر شده و آسیب‌دیده‌اند و خانواده‌هایی در اثر این مسئله کارشان به طلاق و فرزندانشان از دانشگاه دست کشیده‌اند و مشکل جدی دراین راستا وجود دارد که باید فکر اساسی بشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: درست است که این پدیده، پدیده شوم دولت گذشته است، اما زمانی که 380 مترمربع مصوب داشت، بالای یک‌میلیون و صد هزار مترمربع ساخته شد که هیچ‌کس جلوی آن را نگرفت و بیش از 900 مترمربع هم در کیش ساخته‌شده است و همچنین صداوسیما بیش از 17 میلیارد تومان برای تبلیغات پول از این شرکت گرفت.

او تأکید کرد: صداوسیما معاون جرم است و بااینکه این بی‌انضباطی مالی در دولت قبلی زیاد بوده اما از دولت اعتدال انتظار داریم که مشکل پدیده شاندیز را حل کند.

کواکبیان خطاب به وزیر کشور گفت: شما زمانی در دیوان محاسبات بودید، باید جلوی این خلاف‌ را می‌گرفتید. نباید این مشکلات را گردن هم بیندازیم بلکه باید برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

او بابیان اینکه استاندار شما 15 سال سابقه کار امنیتی داشته اما بیش از یک سال است که در راستای هیئت‌مدیره پدیده شاندیز تعلل در اجرای حکم داشته است، گفت: وکالت‌نامه‌ای از محسن پهلوان‌مقدم مدیرعامل سابق پدیده شاندیز گرفته‌شده اما چرا تدبیری اندیشیده نمی‌شود؛ می‌طلبد که مشکل پدیده شاندیز در سطح وزیران حل شود.

کواکبیان بابیان اینکه این مشکل را می‌توان در عرض یک ماه در جریان کانال خود انداخت، گفت: باید بدهیها پرداخت شود.

منبع: ایلنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *