شناسنامه‌دارکردن قطعات خودرو برای مقابله با سارقان

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۶ دی ۱۳۹۵


شناسنامه‌دارکردن قطعات خودرو برای مقابله با سارقان

شناسنامهدارکردن قطعات خودرو برای مقابله با سارقان

 313162440

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه ارتقای احساس امنیت دستاورد مبارزه با جرایم و متخلفان است، گفت: مبارزه با قاچاق و سرقت، از اولویتهای ناجا است.

سردار حسین اشتری در نشست با وزیر صنعت و معدن و تجارت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مبارزه جدی با پدیده قاچاق، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویتهای اصلی نیروی انتظامی است، چراکه قاچاق به بدنه اقتصادی کشور صدمات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند. وی افزود: عزم و اراده مبارزه با قاچاق در نیروی انتظامی وجود دارد اما در این مسیر مشکلاتی است که باید مرتفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: در فرایند مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان باید خلأهای موجود احصا و برخی موانع قضایی نیز مرتفع شود. وی بابیان این‌که مبارزه با قاچاق نیازمند عزم همگانی است، خاطرنشان کرد: تعامل نیروی انتظامی، وزارت صنعت و هم‌چنین اصناف، نقش مؤثری در هماهنگی بین بخشی و مبارزه با قاچاق دارد.

سردار اشتری، مبارزه و کاهش سرقت را نیز از برنامه‌های اولویت‌دار نیروی انتظامی معرفی و بیان کرد: در راستای کاهش سرقت، نیروی انتظامی سیاستها و برنامه‌هایی را دنبال می‌کند، اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن قطعات خودرو و یا وسایل دیگر یکی از این طرحها است.

فرمانده ناجا تأکید کرد: کاهش جرایم به ارتقای احساس امنیت در جامعه منتج می‌شود و در راستای تقویت امنیت، نیروی انتظامی با استفاده از تمام توان و ظرفیت ورود می‌کند. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *