سه زن معروف جیب بر تهرانی را گرفتند

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶


سه زن معروف جیب بر تهرانی را گرفتند

سه زن معروف جیب بر تهرانی را گرفتند

سه زن سارق معروف که از مسافران اتوبوس‌های تندرو (بی‌آرتی) شهر تهران جیب‌بری می‌کردند، به وسیله مأموران پلیس بازداشت شدند.

در پی وقوع چندین فقره جیب‌بری مشابه از مسافران اتوبوس‌های تندرو تهران به‌ویژه  در مناطق مرکزی شهر، اجرای طرح کنترل نامحسوس ایستگاه‌های خطوط تندرو (بی‌آرتی) این مناطق در دستور کار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ و کلانتری‌های این مناطق قرار گرفت.  براساس این گزارش، ٢٢ اسفند سال گذشته، تیم تجسس ویژه کلانتری ١٠٧ فلسطین در زمان کنترل نامحسوس ایستگاه اتوبوس دروازه‌دولت، به دو زن جوان مشکوک شده و آنها را تحت نظر قرار دادند.

مأموران پس از گذشت مدت‌زمان کوتاهی و با اطمینان از سارق‌بودن این دو زن، زمانی که آنها قصد داشتند از طریق ایستگاه مترو دروازه‌دولت از محل خارج شوند هر دو را دستگیر و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از شهروندان خانم، کیف‌های زنانه و گوشی‌های تلفن همراه شدند.

همچنین با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «جیب‌بری» و به دستور بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه ششم تهران، دو متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

با انتقال «پریسا.‌م»‌(٢٣ ساله) و «زهرا. ح» (٢۶ساله) به پایگاه سوم آگاهی، هر دو نفر به‌عنوان سارقان جیب‌بر حرفه‌ای از طایفه فیوج که با یکدیگر نیز دارای نسبت فامیلی هستند، مورد شناسایی قرار گرفته و بررسی سوابق پریسا نشان داد او بارها به اتهام جیب‌بری دستگیر و روانه زندان شده و در آخرین سابقه دستگیری در شهر زنجان، به اتهام «حمل و نگهداری غیرمجاز سلاح گرم» دستگیر و مدتی را در زندان سپری کرده است.  برهمین‌اساس در بازرسی از مخفیگاه متهمان، کارآگاهان موفق به کشف مقادیر قابل‌توجهی از اموال مسروقه متعلق به زنان، چندده‌ عابربانک و گوشی‌های تلفن همراه شدند که از طریق این اموال، ده‌ها مال‌باخته شناسایی و متهمان در تحقیقات تکمیلی به ده‌ها فقره جیب‌بری در ایستگاه‌های خطوط بی‌آرتی به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر تهران اعتراف کردند.

همچنین در تاریخ ٢١ فروردین امسال، تیم تجسس ویژه کلانتری ١٠٧ فلسطین در ایستگاه اتوبوس چهارراه ولیعصر، اقدام به شناسایی یکی از جیب‌برهای سابقه‌دار و حرفه‌ای زن طایفه فیوج کرد که ضمن دستگیری و انتقال او به کلانتری، در بازرسی از اموال به‌دست‌آمده موفق به کشف چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از بانوان شد.  بنابر این گزارش، با شناسایی تعدادی از بانوانی که در همان روز و به شیوه جیب‌بری مورد سرقت قرار گرفته بودند، پرونده مقدماتی با موضوع «جیب‌بری» تشکیل و متهمه به دستور بازپرس شعبه ١۵ دادسرای ناحیه ششم تهران برای انجام تحقیقات در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع:جام نیوز


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *