سفر به عتبات عالیات از مرز مهران به هیچ وجه امکان پذیر نیست

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۵


سفر به عتبات عالیات از مرز مهران به هیچ وجه امکان پذیر نیست

سفر به عتبات عالیات از مرز مهران به هیچ وجه امکان پذیر نیست

در حالی که تنها پنج روز تا اربعین حسینی باقی مانده است اما خیل عظیم مشتاقان امام حسین (ع) کماکان از سوی مرزای ایران به سمت کشور عراق در حرکت هستند.

گفتنی است سیل عظیم مشتاقان در مرز مهران موجب شد تا دقایقی پیش، ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه ای اعلام کند: سفر به عتبات عالیات از مرز مهران به هیچ وجه امکان پذیر نیست و زائران اربعین برای از دست نرفتن فرصت حتما به مرزهای دیگر (چذابه و شلمچه) مراجعه کنند و افراد فاقد ویزا در مرز مهران به استان های ایلام و کرمانشاه مراجعه کنند.

حضور نیروهای مردمی ایران برای تامین امنیت زائران در عراق

معاون امنیتی وانتظامی وزیر کشور: «ایران مسئولیتی در تامین امنیت زائران ایرانی در خاک کشور عراق ندارد، نیروهای امنیتی ایران در خاک کشور عراق در قالب نیروهای مردمی سازماندهی شده اند و برای کمک به زائران ایرانی آماده هستند. این نیروها در کشور عراق، مسلح نیستند و تنها برای افزایش ضریب امنیت زائران ایرانی تلاش می کنند.»

بنابراین گزارش عده ای از هموطنان نیز در مسیر های منتهی به مرزهای خروجی کشور مرزهای شلمچه، چزابه و مهران با استقرار موکب هایی سعی در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دارند. به گفته مروارید، استاندار ایلام زائران اربعین حسینی که اصرار به خروج از مرز مهران دارند باید با خود لباس گرم به همراه داشته باشند زیرا دمای هوا شبها در ایلام بسیار سرد است.

منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *