سطح‌بندی مراکز دانشگاه علمی کاربردی تا پایان امسال

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۵


سطح‌بندی مراکز دانشگاه علمی کاربردی تا پایان امسال

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی خبر داد:

سطحبندی مراکز دانشگاه علمی کاربردی تا پایان امسال

 

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با استقرار معاونت نظارت و سنجش دراین دانشگاه دوره جدید ارزیابیهای مراکز در حال انجام است و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم مراکز را سطح‌بندی کنیم.

محمدحسین امید گفت: موضوع ارزیابی مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی از گذشته وجود داشته اما با تغییر ساختار سازمانی دانشگاه و ایجاد معاونت نظارت و سنجش برنامه داریم ارزیابیهای مراکز، با شکل و برنامه جدید صورت گیرد.

وی افزود: با استقرار معاونت نظارت و سنجش در دانشگاه دور جدید ارزیابیها آغازشده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری مراکز دانشگاه را سطح‌بندی کنیم و بر اساس نتایج این سطح‌بندی قادر خواهیم بود برای سال 96 برنامه‌ریزی کنیم.

اختیارات واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزایش مییابد

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی بابیان اینکه واحدهای استانی این دانشگاه به‌عنوان نمایندگیهای دانشگاه در استانها فعالیت می‌کنند، افزود: برنامه داریم اختیارات این واحدها را افزایش دهیم. امید خاطرنشان کرد: واحدهای این دانشگاه در استانها بر امور آموزشی، دانشجویی و پژوهشی مراکز علمی کاربردی نظارت می‌کنند.

وی عنوان کرد: برای سرعت بخشیدن به تعریف پودمانیها و رشته‌های مهارتی جدید، بخشی از اختیارات برنامه‌ریزی درسی به‌ویژه در مورد پودمانیها به واحدها واگذار خواهد شد. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *