سرلشکر جعفری اعلام کرد
ورود سپاه به مسائل
 امنیتی و نفوذ مالی

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۵


سرلشکر جعفری اعلام کرد
ورود سپاه به مسائل
 امنیتی و نفوذ مالی

سرلشکر جعفری اعلام کرد
ورود سپاه به مسائل
 امنیتی و نفوذ مالی

دنیای حقوق: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران در مجتمع عقیدتی- سیاسی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آماده هستیم که دشمن را در کف خلیج‌فارس دفن کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به آمادگی قابل وصف نیروهای سپاه در سراسر کشور تأکید کرد: آمادگی و روحیه تمامی کارکنان سپاه در کشور به‌گونه‌ای است که از اهداف خود دست نخواهند کشید و همواره به توسعه و نشر انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد.
وی در ادامه در پاسخ به پرسشی پیرامون دستگیری مدیرعامل معزول بانک ملت گفت: یکی از پروژه‌های اطلاعاتی سپاه رصد و بررسی پرونده‌های مرتبط با مباحث امنیتی، بحث نفوذ و بحث فسادهای اقتصادی است که دنبال می‌کند. این هم یکی از پروژه‌هایی است که وقتی به قوه قضائیه گزارش شد، ما دنبال کردیم و پس از صدور حکم توسط دستگاه قضایی، دستور دستگیری نیز صادر شد.
به گزارش خبرگزاریها، جعفری خاطرنشان کرد: سپاه به مسائل امنیتی و نفوذ مالی ورود پیداکرده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: مردم تصور می‌کنند این دستگیری در رابطه با دریافت حقوقهای نجومی بوده است؛ قطعاً دریافت آن حقوقها یکی از تخلفات بوده است؛ اما فرد مذکور به‌دلیل حضور در یک فساد اقتصادی بزرگ‌تر دستگیر شده‌است. وی در پاسخ به اینکه آیا دستگیریها ادامه دارد؟، اظهار داشت: در این پرونده برخی سیاسیون و افراد دیگر نیز حضور داشته‌اند.
سرلشکر جعفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری رزمایشهای متعدد در طول سال در سراسر کشور گفت: امسال رزمایشهای بسیاری در کشور برگزار خواهیم کرد تا ضمن حفظ آمادگی نیروی نظامی خود، پیام خود را به دشمن مبنی بر آمادگی دفن‌کردن آنها در آبهای خلیج‌فارس برسانیم.
وی در رابطه با وضعیت دستگیریهای تیمهای تروریستی اخیر در کشور گفت: تنها برخی از نیروهایی که در کشور دستگیر شده‌اند وابسته به داعش بوده‌اند و سایر تروریستهای دستگیری به گروههای ضدانقلاب تعلق داشته‌اند. داعش در زمینه اقدام و انجام عملیاتهای تروریستی در کشور هیچ قدرتی نداشته و با فعالیتهای اطلاعاتی نیز درصدد هستیم تا جلوی این اتفاقات را بگیریم. فرمانده کل سپاه پاسداران افزود:
اما در بحث تروریستهای داخلی باید عنوان کرد که اینها ضدانقلابهای معمولی هستند که هرماه تعدادی از آنها در جنوب‌شرق و شمال‌غرب کشور توسط چشم‌های بینای سپاه رصد شده و یا توسط دستان پرتوان نیروهای اطلاعاتی دستگیر یا کشته می‌شوند.
منبع: روزنامه حمایت

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *