سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها، مطالبه مردمی از دستگاه قضایی

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۵


سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها، مطالبه مردمی از دستگاه قضایی

سرعت در رسیدگی به پروندهها، مطالبه مردمی از دستگاه قضایی

پرونده

احمد خسروی وفا رئیسکل دادگستری استان اصفهان گفت: خدمت در نظامی که در رأس آن امام راحل (ره) است و با خون پاک شهدا پایهریزی شده و بر رهبری و زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله) استوار میباشد برای هر مدیر و مسؤولی در کشور افتخاری بزرگ محسوب میشود و از این فرصت گرانبها باید بهترین و بیشترین بهرهجویی شود و شایستهترین خدمات به مردم آن ارائه شود.

وی تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات مردم را در انجام وظایف جایز ندانست و بیان داشت: رویکرد و سیاست اصلی دستگاه قضایی استان همواره بر دارا بودن دادگستریهایی کارآمد، پویا، ‌با نشاط و پرتلاش و به دور از هرگونه گلایه و نارضایتی مردمی معطوف است.

این مقام قضایی در استان اصفهان با اشاره به این‌که کار اصلی و ذاتی قوه قضاییه صدور آراست گفت: مدیران قضایی در هر حوزه قضایی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیتها بر اتقان و سرعت در صدور آرا نظارت داشته و بر جریان رسیدگی پرونده‌های قضایی مدیریت عالی اعمال کنند.

خسروی وفا هم‌چنین بر بروز بودن و مجهز شدن دادگستریها به فناوریهای لازم تأکید کرد و به‌کارگیری آن را در رسیدن به اهداف مؤثر و راهگشا دانست.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در پایان در خصوص انتخابات پیش رو نیز گفت: رعایت سه اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری و امانت‌داری نقشه راه دستگاه قضایی در تمامی انتخابات بوده و خواهد بود. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *