سایت سرشماری نفوس به نفس‌نفس افتاد امکان سرشماری اینترنتی فعلاً مقدور نیست

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۵


سایت سرشماری نفوس به نفس‌نفس افتاد امکان سرشماری اینترنتی فعلاً مقدور نیست

سایت سرشماری نفوس  به نفس‌نفس افتاد  امکان سرشماری اینترنتی  فعلاً مقدور نیست

282138098

سایت سرشماری نفوس و مسکن 1395 در ساعات ابتدایی مراجعه متقاضیان برای ثبت‌نام اینترنتی تنها توان ارائه صفحه ابتدایی را دارد و دیگر مراحل ثبت‌نام شاید زمانی دیگر به نمایش در بیاید.
سایت سرشماری نفوس و مسکن 1395 با توجه به آنکه اعلام شد از روزجاری این سرشماری به صورت اینترنتی در سایت sarshomari95.ir آغاز می‌شود اما توان پاسخگویی به متقاضیان ثبت اطلاعات سرشماری را ندارد.
با ورود به آدرس اینترنتی اعلام شده، صفحه ابتدایی سایت که راهنما آغاز کار محسوب می‌شود برای بیننده به نمایش در می‌آید و از فرد متقاضی ثبت اطلاعات سرشماری، خواسته می‌شود تا کد ملی و تصویر امنیتی ارائه شده را وارد کند که با ورود اطلاعات خواسته شده هیچ پاسخی از سوی سایت ارائه نمی‌شود و با سماجت بسیار تنها سایت تصویر کد امنیتی را تغییر می‌دهد.
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در ساعات ابتدایی روز سایت توان پاسخگویی بیشتری داشت اما نباید فراموش کرد که در ساعات ابتدایی روز تعداد کمتری برای ثبت‌نام به این سایت ورود کرده‌اند و در حال حاضر میزان متقاضیان ثبت‌نام به شدت افزایش یافته است.
حال جای سؤال دارد که چه زمانی متقاضیان می‌توانند از مرحله ابتدایی پا را فراتر بگذارند و پیش‌بینی می‌شود به واسطه آنکه این ثبت‌نام اینترنتی اختیاری است، افراد با طولانی شدن مرحله اول ثبت‌نام دست از این کار بکشند و قید جایزه یک‌میلیون تومانی ثبت‌نام اینترنتی را بزنند. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *