ساماندهی موتورسیکلت‌سواران مختلف با همکاری پلیس راهور و شهرداری تهران اجرا می‌شود

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۵


ساماندهی موتورسیکلت‌سواران مختلف با همکاری پلیس راهور و شهرداری تهران اجرا می‌شود

ساماندهی موتورسیکلتسواران مختلف با همکاری پلیس راهور و شهرداری تهران اجرا میشود

 %d8%b5-10

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با همکاری شهرداری تهران کارگروهی متشکل از شش کمیته بهزودی طرح ساماندهی موتورسیکلتسواران متخلف در تهران کلید میخورد.

سردار محمدرضا مهماندار افزود: این کارگروه متشکل از شش کمیته حقوقی، فرهنگ ترافیک، اجرایی، طرح و برنامه، پشتیبانی و اجتماعی باهدف نگاه همه‌جانبه به ناهنجاریهای حوزه موتورسیکلت تشکیل‌شده است.

وی افزود: ساماندهی موتورسیکلت‌سواران متخلف، طرح مکانیزه پارک حاشیه‌ای، ساماندهی حمل بار، اصلاح هندسی معابر و رفع نواقص تابلوهای سطح شهر، تشکیل کمیته تسهیل عبور و مرور در روزهای بارانی و لغزندگی معابر از اولویتهای همکاری و مشارکت پلیس راهور پایتخت و شهرداری تهران است.

وی در خصوص طرح مکانیزه کردن پارک حاشیه‌ای خودروها در پایتخت نیز گفت: این طرح با نصب پارکومتر در تمامی محلهای پیش‌بینی‌شده و کنترل هوشمند از طریق خودروهای ویژه ثبت تخلفات ساکن و حذف پارکبان از سطح معابر در این مشارکت موردبررسی است.

به گفته سردار مهماندار، هم‌چنین ساماندهی حمل بار در هسته مرکزی شهر و اصلاح هندسی معابر تهران از نکات مهم مشارکت پلیس و شهرداری است. وی در خصوص گره‌گشایی از ترافیک پایتخت در روزهای بارندگی و لغزندگی معابر نیز تصریح کرد: مقرر شد به‌محض اعلام شرایط نامساعد جوی از سوی سازمان هواشناسی و ریزش برف و باران و آب‌گرفتگی احتمالی معابر، تیمهای خدمات شهری شهرداری تهران و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر شوند تا نسبت به تسهیل عبور و مرور و شن‌پاشی و نمک‌پاشی و رفع آب‌گرفتگی توسط تیمهای مستقر از شهرداری اقدام لازم صورت پذیرد. منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *