ساختار و مأموریتهای پلیس فتا باید تغییر کند

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۵


ساختار و مأموریتهای پلیس فتا باید تغییر کند

سردار رادان:

ساختار و مأموریتهای پلیس فتا باید تغییر کند

 

 

114903574

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: بیش از 28 مرکز و دانشگاه در حوزه فناوری به ما کمک میکنند و با اندیشمندان هم در ارتباط هستیم.

سردار احمدرضا رادان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در خصوص تهدید مسایل سایبری برای کشور و برنامه‌هایی که این مرکز برای آینده این حوزه دارد گفت‌: یکی از محورهایی که در اولین همایش مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی به آن خواهیم پرداخت حوزه فناوری ناجا در آینده است. مسایل سایبری یکی از قسمتهای حوزه فناوری است و یکی از مسایلی است که به آن خواهیم پرداخت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی ادامه داد: اگر پیچیدگیهای آینده در این حوزه‌ هم باشد پلیس فتا یا حوزه فناوری ناجا در آینده باید تغییر کرده باشد. این تغییر چه در سازمان، چه در ساختار و چه در انجام مأموریتها باید وجود داشته باشد تا از آنها استفاده کنیم.

سردار رادان به همکاری مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی با خبرگان و نخبگان پرداخت و در این مورد گفت: بیش از 28 مرکز و دانشگاه در این حوزه به ما کمک می‌کنند که با اندیشمندان هم در ارتباط هستیم. باید اشاره‌کنم که در بین این اندیشمندان، نخبگان و خبرگان هم به ما کمک خواهند کرد. منبع: ایلنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *