زورگیری برای خرید موادمخدر

دسته: رویداد و حوادث
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵


زورگیری برای خرید موادمخدر

زورگیری برای خرید موادمخدر

رئیس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از دستگیری فردی که برای تأمین هزینه‌های اعتیادش دست به زورگیری از شهروندان زده بود، خبر داد.
وی دراین‌باره گفت: چندی پیش یکی از گشتهای انتظامی کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حال گشت زنیهایی در محدوده استحفاظی خود بودند که با فریادهای یک شهروند روبه‌رو شدند که بلافاصله به سمت وی رفته و مشاهده کردند که فردی با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری از وی را دارد. وی بابیان اینکه مأموران این فرد را دستگیر کرده و به مقر پلیس منتقل کردند، ادامه داد:‌ در بررسیهای اولیه مشخص شد که متهم اعتیاد شدیدی به مصرف مواد مخدر دارد و پیش این نیز به اتهام سرقت دستگیرشده است.
رئیس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم تحت بازجویی قرار گفت و گرچه ابتدا سعی داشت موضوع را یک نزاع لفظی معرفی کرده و خود را بی‌گناه از جرم سرقت نشان دهد اما پس از رویارویی با ادله و شواهد به‌ناچار به ارتکاب دهها فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد. به گفته زمانی، متهم هدف از زورگیری را اعتیاد شدید به مصرف مواد مخدر و تأمین هزینه‌های آن اعلام کرد. وی بابیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر پیرامون سرقتها و زورگیریهای احتمالی دیگرش به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
منبع: ایسنا

نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *