زن و شوهر قاتل دیروز پای میز محاکمه ایستادند.

دسته: وبگردی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶


زن و شوهر قاتل دیروز پای میز محاکمه ایستادند.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت: فرشاد 48 ساله متهم است بیست و دوم آبان 93 با همدستی همسر 41 ساله اش فریده مرد 49 ساله ای به نام منصور را در خانه شان در خیابان پاسداران تهران به طرز هولناکی کشت. اکنون با توجه به مدارک های در پرونده برای فرشاد اشد مجازات و برای همسرش به اتهام معاونت در قتل تقاضای کیفر دارم.

سپس پسر و دختر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای عاملان قتل پدرشان حکم قصاص خواستند.

وقتی فرشاد پشت تریبون دفاع ایستاد گفت: در تولیدی کیف و کفش کار می کردم و زندگی بدی نداشتم تا اینکه مدتی بود متوجه مزاحمت های تلفنی برای همسرم شده بودم . وقتی ماجرا را از همسرم پرسیدم رازی را برایم برملا کرد که زندگی ام را تغییر داد.

همسرم گفت: وقتی در سوپرمارکت سر خیابان با دوستش صحبت کرده و به او گفته دنبال کار مناسبی می گردد دوستش شماره تلفن مردی به نام منصور را به او داده تا برایش سفارش خیاطی بگیرد. همسرم می گفت با منصور تماس گرفته و برای گرفتن سفارش خیاطی به دیدنش رفته اما دومین بار او به همسرم آبمیوه مسموم خورانده و به او تجاوز کرده است. بعد از آن ماجرا مزاحمت های مرد میانسال آغاز شد.

وی ادامه داد: وقتی از همسرم شنیدم منصور با تهدید هایش همسرم را دوبار دیگر نیز به خانه اش کشانده و او را آزار داده است تصمیم گرفتم با او صحبت کنم تا دست از سر زندگی ما بردارد اما منصور قبول نکرد. او می گفت باید همسرم را طلاق بدهم به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتم. طبق نقشه همسرم منصور را به خانه مان دعوت کرد و من که در اتاق پنهان شده بودم با میله به سرش زدم و با چاقو سرش را بریدم.

فرشاد گفت: من از قتل این مرد پشیمان نیستم چون او را مستحق مرگ می دانستم.

سپس فریده که با قرار وثیقه آزاد است روبه روی هیات قضایی ایستاد و گفت: به دروغ به همسرم گفته بودم که دوستم شماره منصور را به من داده است. یکبار که برای خرید به بیرون از خانه رفته بودم منصور شماره تلفنش را به من داد. چون همسرم از صبح تا شب سر کار بود با منصور تماس گرفتم تا با او درد دل کنم. من اولین بار به دیدنش رفتم و او با حرف هایش اعتمادم را جلب کرد ولی وقتی برای بار دوم به خانه اش رفتم او به من آبمیوه مسموم خوراند و مرا آزار داد.

از آن روز به بعد تهدیدهای منصور آغاز شد. او می گفت از من فیلم گرفته و اگر به خواسته اش تن ندهم ماجرا را به شوهرم می گوید و آبرویم را می برد.

وی ادامه داد: او با تهدیدهایش دوبار دیگر هم مرا تسلیم خواسته شومش کرد تا اینکه ماجرا را به شوهرم گفتم. شوهرم گفته بود فقط قصد گوشمالی دادن او را دارد من نمی دانستم که فرشاد قصد دارد او را بکشد به همین خاطر اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. ایران


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *