زمان پرداخت حقوق ۴۰۰هزار مستمری‌بگیر تأمین‌ اجتماعی تغییر کرد

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۵


زمان پرداخت حقوق ۴۰۰هزار مستمری‌بگیر تأمین‌ اجتماعی تغییر کرد

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی:

زمان پرداخت حقوق ۴۰۰هزار مستمریبگیر تأمین اجتماعی تغییر کرد

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره علت تغییر زمان واریز حقوق برخی مستمریبگیران توضیح داد و گفت: زمان دریافت مستمری 2 گروه از بازنشستگان که در سال گذشته تغییری در زمان دریافت مستمری خود نداشتند، در حال اصلاح است.

%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82

رحیم اردلان درباره علت تغییر زمان واریز حقوق برخی مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: جای نگرانی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران وجود ندارد. ما سال گذشته طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را اجرا کردیم.

وی افزود: 2 گروه باقی‌مانده بودند، گروه نخست آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی هستند که از طریق بانکهایی غیر از بانک رفاه کارگران اعم از بانک ملت، تجارت، ملی و پست‌بانک حقوق دریافت می‌کنند و گروه 2 بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف «ک» تا«ی»آغاز می‌شود و درواقع شامل 8 حرف آخر حروف الفباست.

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی بابیان اینکه زمان پرداخت حقوق این افراد طی 3 ماه (مهر، آبان و آذر) به 27 هرماه انتقال پیدا می‌کند گفت: براین اساس 400000 نفر از مشمولان جدید که از طرح قبلی باقی‌مانده بودند دراین دوره در هرماه، مستمری خود را با حداکثر 3 روز تغییر دریافت می‌کنند تا بتوانیم حقوق آنها را نیز به‌صورت متمرکز در روز 27 هرماه بپردازیم. اردلان ادامه داد: اطلاع‌رسانیهای لازم به مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی انجام‌شده است. مکانیزه شدن برنامه‌ها همیشه تغییراتی ایجاد می‌کند که هم به نفع مردم و هم سازمان تأمین اجتماعی است و عدالت در پرداخت ازجمله اهدافی است که دنبال می‌کند. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *