زمان تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۵


زمان تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

زمان تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

170801879

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی زمان تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه را اعلام کرد.
دکتر حسین زاده لطفی اظهار داشت: با مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 شنبه 10 تا سه‌شنبه 13 مهرماه در سایت«www.azmoon.org‌« انجام می‌شود و نتایج آن روز شنبه 17 مهر 95 اعلام می‌شود و تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دعوت‌شدگان به مصاحبه دکتری تخصصی سال 95 می‌توانند با مراجعه به سایت «www.azmoon.org » اقدام به انتخاب رشته مجدد کنند.
به گفته دکتر حسین زاده لطفی کسانی که در اعلام اولیه نتایج نیز قبول‌شده‌اند و حتی در واحدهای محل پذیرش نیز ثبت‌نام کرده باشند، می‌توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کنند. نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، هفته آینده اعلام می‌شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه هیچ داوطلبی با مجموع وزنی نمرات خام منفی و صفر، به مصاحبه دکتری دعوت نشده، گفت: ‌برای ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی تمامی پذیرفته‌شدگان در دروسی که نتوانسته‌اند حداقل 33/33 درصد نمره دروس آزمون را کسب کنند، باید دروس جبران را از 4 تا 10 واحد درسی بگذرانند.
وی بابیان اینکه تاکنون کمتر از 10 درصد کل داوطلبان دوره دکتری تخصصی پذیرفته و ثبت‌نام‌شده‌اند، اظهار داشت: دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تا قبل از امتحان جامع باید نمره قبولی در آزمونهای تافل، آیلتس، MSRT و یا آزمون EPT را کسب کنند.
حسین زاده لطفی تأکید کرد: اساساً در مقطع دکتری در کشورهای پیشرفته دنیا نیز آزمون ملاک نیست و فعالیتهای پژوهشی داوطلب و توانمندی او برای پژوهش و تولید علمی، ملاک ارزیابی است.
وی ابراز امیدواری کرد: با جذب بیش از 11 هزار عضو هیأت علمی در سالهای اخیر، دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه کیفیت کمک شایانی کرده باشد.
تمدید مهلت انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی
حسین زاده لطفی افزود: مهلت انتخاب رشته بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا 15 مهرماه تمدید شد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org با توجه به علاقه‌مندی خود انتخاب رشته کرده و برای تکمیل ثبت‌نام خود به واحدهای محل پذیرش مراجعه کنند.
دراین مقاطع، رشته‌های جدیدی نیز در برخی واحدها اضافه‌شده که لازم است داوطلبان با دقت بیشتری بررسی کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در خصوص تکمیل ظرفیت انتخاب رشته با آزمون مقاطع کاردانی ناپیوسته، کارشناسی و دکتری حرفه‌ای (آزمون سراسری) بخصوص در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی گفت: تا نیمه مهرماه، تاریخ و چگونگی تکمیل ظرفیت اعلام خواهد شد. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *