زمان توزیع کارت ورود به جلسه در آزمونهای استخدامی اعلام شد

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۵


زمان توزیع کارت ورود به جلسه در آزمونهای استخدامی اعلام شد

زمان توزیع کارت ورود به جلسه در آزمونهای استخدامی اعلام شد

 

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: داوطلبان شرکت در سومین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی، دانشگاههای علوم پزشکی و آموزشوپرورش از روز سهشنبه، 18 آبان ماه تا ساعت 24 روز پنجشنبه، 20 آبان ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

کنکور در گراش

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد:‌ کارت ورود به جلسه تمام داوطلبان شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی، دانشگاههای علوم پزشکی و آموزش‌وپرورش از روز سه‌شنبه، 18 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 20 آبان ماه می‌توانند پرینت کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد 99 هزار و 522 داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی، 123 هزار و 576 نفر برای دانشگاههای علوم پزشکی و 233 هزار و 421 داوطلب نیز برای آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: سومین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و آموزش‌وپرورش با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان و برحسب مورد، صبح یا بعدازظهر روز جمعه، 21 آبان ماه در 53 شهرستان کشور برگزار می‌شود. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *