رژیم صهیونیستی 3 هزار واحد مسکونی جدید در فلسطین اشغالی احداث می‌کند

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵


رژیم صهیونیستی 3 هزار واحد مسکونی جدید در فلسطین اشغالی احداث می‌کند

رژیم صهیونیستی 3 هزار واحد مسکونی جدید در فلسطین اشغالی احداث میکند

A general view of new Jewish housing in the Israeli settlement Har Homa, West Bank, February 18, 2011. U.S. President Barack Obama called Palestinian President Mahmoud Abbas on Thursday in an attempt to prevent the upcoming vote on an United Nations resolution condemning Israeli settlements. The Palestinian Authority and other Arab nations have pushed for the UN Security Council to vote on the resolution which is scheduled to take place today.  UPI/Debbie Hill

به نقل از گاردین، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیهای اعلام کرده است که ساخت 3 هزار واحد مسکونی جدید در کرانه باختری میان «بنیامین نتانیاهو» نخستوزیر و «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توافق شده است.

رژیم صهیونیستی ساخت 2500 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را اعلام کرده بود و این در حالی است که با روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، رژیم صهیونیستی در طول دو هفته ساخت 5500 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را اعلام کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل اخیراً با تصویب قطعنامه‌ای شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را محکوم و خواستار توقف هرچه سریع‌تر آن شده بود و دولت پیشین آمریکا نیز از وتوی این قطعنامه امتناع کرد اما دونالد ترامپ ضمن انتقاد از این قطعنامه، حمایت خود از رژیم صهیونیستی را اعلام و گفته است که سیاست دولت پیشین را کنار گذشته و روابط نزدیک‌تری با رژیم صهیونیستی برقرار خواهد کرد.

لیبرمن در بیانیه وزارت خود گفته است که در حال حاضر ما در دوران جدیدی به سر می‌بریم که در آن زندگی در «سامریه» و «جودا» (لفظ رژیم صهیونیستی برای کرانه باختری) به وضعیت عادی بازگشته است. منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *