رژیم صهیونیستی کمک مالی‌اش به سازمان ملل را کاهش می‌دهد

دسته: حقوق در سایر جوامع
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۵


رژیم صهیونیستی کمک مالی‌اش به سازمان ملل را کاهش می‌دهد

رژیم صهیونیستی کمک مالیاش به سازمان ملل را کاهش میدهد

 

דיון ארבעים חתימות במליאת הכנסת אופיר אקוניס, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת נואם נאום מליאת הכנסת כנסת דיון אשר יזמה האופוזיציה

דיון ארבעים חתימות במליאת הכנסת
אופיר אקוניס, יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת
נואם
נאום
מליאת הכנסת
כנסת
דיון אשר יזמה האופוזיציה

رژیم صهیونیستی در اعتراض به حمایت سازمان ملل از قطعنامه اخیر شورای امنیت درباره شهرکسازیها تصمیم دارد کمک مالی خود به این سازمان را کاهش دهد.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در اعتراض به حمایت سازمان ملل از قطعنامه اخیر شورای امنیت درباره توقف شهرک‌سازیها در اراضی فلسطینیها تصمیم دارد حمایت مالی خود از این سازمان را در سال ۲۰۱۷ شش میلیون دلار کاهش دهد. هیأت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد که حمایت مالی از نهادهای سازمان ملل که مخالف با اسراییل هستند ازجمله کمیته مسؤول احقاق حقوق مردم فلسطین و مرکز حقوق فلسطین کاهش خواهد یافت. دنی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در بیانیه‌ای گفت: منطقی نیست که اسراییل از نهادهایی حمایت مالی کند که در سازمان ملل علیه‌اش فعالیت می‌کنند.

دانون مدعی شد:‌ سازمان ملل باید به اقدامات “بی‌خردانه” خود در حمایت از نهادهایی که تنها هدفشان “تحریک و تبلیغات” علیه اسراییل است، پایان دهد.

هیأت رژیم صهیونیستی در ادامه تأکید کرد پس از آن‌که دونالد ترامپ در تاریخ ۲۰ ژانویه به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا کار خود را آغاز کند، اقدامات بیش‌تری برای مقابله با فعالیتهایی که در سازمان ملل علیه اسراییل انجام می‌گیرد، در پیش خواهد گرفت. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *