روند بررسی و تصویب جزئیات قانون شخص ثالث

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵


روند بررسی و تصویب جزئیات قانون شخص ثالث

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی درباره روند بررسی و تصویب جزئیات قانون جدید شخص ثالث در صحن علنی مجلس گفت: در 7 ماده بررسی شده، تنها دو تغییر جزیی اعمال شد.
ابوذر ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی  درباره روند بررسی و تصویب جزئیات قانون جدید شخص ثالث در صحن علنی مجلس گفت: تا به امروز 7 ماده از مواد قانون جدید شخص ثالث در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب شد و بررسی ادامه مواد این قانون و روزهای آتی موکول شد.
وی ادامه داد: با روند کنونی، می توان انتظار داشت که در انتهای هفته آینده، تمامی مواد لایحه شخص ثالث در مجلس بررسی و تصویب و سپس تقدیم شورای نگهبان شود تا نظرات شورای نگهبان را شنیده و اصلاحات مورد نیاز اعمال گردد.
عضو کمیسیون اقتصادی با ذکر این نکته که بخش ابتدایی این قانون یعنی 7 ماده ابتدایی آن با سرعت در مجلس بررسی و تصویب شد، اظهار امیدواری کرد: مابقی مواد مورد بررسی نیز بحث برانگیز نخواهند بود و ان شاءالله تا انتهای هفته آینده تمامی مواد قانون شخص ثالث بطور کامل بررسی و تصویب خواهند شد.
عضو کمیته تحقیق و تفحص از صنعت بیمه کشور با بیان اینکه در 7 ماده ای که امروز به تصویب رسید، ‌تغییر خاصی اعمال نشد، تصریح کرد: در بررسی قانون شخص ثالث در صحن علنی مجلس، محور اصلاحات همان اصلاحاتی بود که در کمیسیون اقتصادی بررسی و اعمال شده بود.
ندیمی در پایان گفت: در 7 ماده بررسی شده، تنها دو تغییر جزیی اعمال شد؛ یکی اینکه بجای قوه قاهره، از واژه حوادث غیر مترقبه استفاده شد که شامل سیل، زلزله و طوفان نیز می شود و تغییر دوم در مبحث معالجه بود که همه دوران معالجه ناشی از سانحه را در بر می گیرد.
منبع: پایگاه خبری تحلیلی صدای صنعت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *