روحیه و تفکر انقلابی سرلوحه اقدامات دستگاه قضایی است

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۵


روحیه و تفکر انقلابی سرلوحه اقدامات دستگاه قضایی است

رئیسکل دادگستری استان اصفهان

روحیه و تفکر انقلابی سرلوحه اقدامات دستگاه قضایی است

خسروی وفا گفت: روحیه و تفکر انقلابی سرلوحه اقدامات دستگاه قضایی است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در گردهمایی قضات و کارکنان اداری دادگاههای عمومی و انقلاب دادگستری مرکز استان بیان کرد: باهمت بلند قضات و کارکنان علی‌رغم تمامی کاستیها در راستای جامه عمل پوشاندن به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که دستگاه قضایی باید باروحیه و عملکردی صد درصد انقلابی حرکت نماید، تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: اجرای عدالت هدف و غایت کار در دادگستری است و مردم نیز جز این از ما انتظاری ندارند و تمامی برنامه‌ریزیها و سیاستها دراین راستا معطوف خواهد بود.

رئیس دستگاه قضایی استان در ادامه، حفظ و تقویت تقوای الهی به‌عنوان عامل نجات تأکید و تصریح کرد: از تمامی همکاران در بخشهای مختلف که باروحیه ایثارگری و جهادی علی‌رغم کمبود نیرو و امکانات و فضای فیزیکی مناسب در اجرای عدالت و تکریم و کسب رضایت‌مندی هر چه بیشتر مراجعان گام برمی‌دارند، تقدیر می‌کنم.

گفتنی است در ابتدای این مراسم مهدی رحیمی رئیس محاکم عمومی انقلاب اصفهان هدف از برگزاری این جلسه را تبادل‌نظر قضات و کارکنان اداری در حل برخی مشکلات دانست و گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در دادگستری مرکز استان ارائه کردد. دراین مراسم با اهدای لوحی از برخی قضات و کارکنان اداری تقدیر شد. منبع: میران


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *