رعایت آداب حسنه عزاداری امام حسین (ع) ویاران باوفایش

دسته: حقوق و اجتماع
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۵


رعایت آداب حسنه عزاداری امام حسین (ع) ویاران باوفایش

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تدابیر پلیس برای عزاداریهای محرم گفت: عزاداران نباید اقدامی انجام دهند که سبب وهن عزاداری‌ حسینی شود.
سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از خبرنگاران و اصحاب رسانه که همواره باعث تقویت نیروی انتظامی شدند قدردانی می‌کنم.
وی در مورد تقویت ناجا گفت: ما باید به سمت حرفه‌ای شدن برویم که برای این اقدام امکانات و تجهیزات لازم است که امیدواریم با کمکهایی که به ما خواهد شد، تجهیزات جدید و آموزشهای جدید را به نیروهایمان بدهیم و خدمات خوبی هم به مردم بدهیم.
اشتری درباره تمهیدات پلیس در ایام محرم و عزاداریهای این ماه نیز گفت: هماهنگیهای خوبی میان پلیس و مسئولان هیأتها و تکایا وجود دارد و موارد لازم به آنان گفته‌شده است و امیدواریم شهروندان نیز با پلیس همکاریهای لازم را د
اشته باشند. وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا پلیس با اقداماتی همچون قمه‌زنی یا حمل علامت برخورد می‌کند یا خیر گفت: در هر استان موارد لازم از سوی پلیس به هیأتها اعلام‌شده اما در کل انتظار این است که عزاداران از اقداماتی که سبب وهن عزاداریها می‌شود پرهیز کنند.
منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *