راه اندازی مرکز قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۵


راه اندازی مرکز قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی

سرپرست دانشگاه خبرداد:

راه اندازی مرکز قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی

دکتر محمد حسین امید-  سرپرست دانشگاه علمی کاربردی گفت: با تصویب هیات امنای دانشگاه، مرکز قرآن و عترت دانشگاه در نمودار سازمانی این دانشگاه ایجاد و راه اندازی شد.
به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در قم گفت: مرکز قرآن و عترت این دانشگاه راه اندازی شده که علاوه بر برنامه ریزی و اجرای فعالیت های قرآنی در ستاد دانشگاه، فعالیت های قرآنی واحدهای استانی و مراکز علمی کاربردی را نیز مدیریت و پیگیری می کند. وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی توجه به فعالیت های قرآنی در کشور روز به روز توسعه بیشتری یافته است، افزود: این دانشگاه درحال برنامه ریزی برای کاربردی سازی علوم قرآنی و دروس معارف است. سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: تلاش می کنیم در این دانشگاه علوم قرآنی و دروس معارف را متناسب با نیازهای جامعه و مشاغل مختلف کاربردی سازی کنیم.
امید خاطرنشان کرد: به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی دروس معارف و قرآن در این دانشگاه کاربردی می شود و این برنامه از سال جاری به صورت آزمایشی در چند مرکز دانشگاه اجرا خواهد شد.
وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم کاربردی سازی علوم قرآنی و دروس معارف را از سال آینده در تمامی مراکز این دانشگاه اجرایی کنیم. منبع: مهر


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *