راه‌اندازی بانک ایده ‌پردازی در سما

دسته: دانشجوی حقوق
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۶ مهر ۱۳۹۵


راه‌اندازی بانک ایده ‌پردازی در سما

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:

راه‌اندازی بانک ایده ‌پردازی در سما

untitled-5

میرزاده، رییس دانشگاه آزاد در مراسم سی ‌و سومین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد
رییس دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی 95-96 از مدیران مدارس سما خواست تا برای تقویت ایده پردازی دانش آموزان گروههای کاری را ایجاد و سازمان سما نیز بانک ایده پردازی را در سایت خود راه‌اندازی کند.
در مراسمی که صبح امروز به‌منظور آیین گرامیداشت آغاز سال تحصیلی 95-96 با حضور دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر زرهانی رییس سازمان سما دانشگاه‌ آزاد اسلامی در مدرسه دخترانه سما 3 برگزار شد، رییس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و معلمان، گفت: تلاش شما دانش آموزان عزیز در مسیر حق، علم و ساختن آینده‌ای روشن است و از اینکه امسال نیز همانند سالهای گذشته زنگ مدارس سما توسط دکتر میرزاده نواخته شد بسیار خرسند هستم، زیرا نویدی برای حمایت و پشتیبانی دانشگاه آزاد اسلامی از فرزند خود (سما) در سراسر کشور است.
زرهانی ادامه داد: دکتر میرزاده از اساتید برجسته کشور است و اینکه وقت خود را به آموزش اختصاص می‌دهد نشانه ماندگار بودن شم معلمی ایشان است.
ایجاد بانک ایده پردازی در سازمان سما
در ادامه این مراسم دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: گرچه مهر شروع خزان طبیعت است اما آغاز بهار علمی و شروع شورونشاط دانش آموزان و دانشجویان است.
دکتر میرزاده بابیان اینکه از عوامل توسعه در کشورها آموزش‌وپرورش است، گفت: مسیر پیشرفت و توسعه در کشورها از مدارس و آموزش‌وپرورش شروع می‌شود. توسعه کشورها به دانش آموزان و اساتید وابسته است زیرا آنها آینده‌سازان کشور هستند.
وی همچنین خطاب به دانش آموزان گفت: شما مدیران، اساتید و دانشمندان فردای ایران هستید و امیدوارم با تلاش شما ایران آبادتر شود. رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با اشاره به سخنی از امام علی (ع) «هیچ گنجی سودمندتر از دانش نیست و هیچ مزیتی بالاتر از دانایی نیست”، گفت: همان‌طور که در قرآن آمده است، دین و دانش باعث ارتقا انسان می‌شود.
توصیه‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانش آموزان
دکتر میرزاده در توصیه‌هایی به دانش آموزان، گفت: در دوران تحصیل خود آموزش قرآن و احکام و اخلاق اسلامی را فراگیرید و همچنین آموزش یک‌زبان خارجی را در برنامه‌های اصلی خود قرار دهید زیرا لازمه برقراری ارتباط و فراگرفتن دانش از سایر کشورها تسلط داشتن به یک‌زبان خارجی است. همچنین در عصری که سیستم جهانی علم وابسته به اینترنت است فراگیری کامپیوتر و اینترنت نیز باید جزو ملزومات روزانه باشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی از دانش آموزان این مدرسه خواست تا با نوشتن مقاله‌ای با موضوع «چرا باید محیط‌زیست خود را حفظ کنیم» و ارسال آن به دفتر مرکزی سازمان سما یک کار علمی و تحقیقی انجام دهند که پس از داوری و کار کارشناسی به سه مقاله اول هدایای نفیسی اعطا می‌شود.
وی همچنین از مدیران مدارس سما خواست تا برای تقویت ایده پردازی دانش آموزان گروههای کاری را ایجاد و سازمان سما نیز بانک ایده پردازی را در سایت خود راه‌اندازی کند.
دکتر میرزاده همچنین از توسعه مدارس سما در مناطق محروم توسط دکتر زرهانی و معاونین سما تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با پشتیبانی واحدهای دانشگاهی، مدارس بیشتر باکیفیت بهتر در سراسر کشور به‌خصوص مناطق محروم را توسعه دهیم. منبع: ایسنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *