رئیس‌جمهوری امروز به کشورهای عمان و کویت سفر می‌کند

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵


رئیس‌جمهوری امروز به کشورهای عمان و کویت سفر می‌کند

رئیس‌جمهوری امروز به کشورهای عمان و کویت سفر می‌کند

656451534

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری ضمن اعلام این خبر افزود: حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز و به دعوت رسمی سلطان قابوس پادشاه عمان به مسقط پایتخت این کشور سفر می‌کند.

پرویز اسماعیلی اظهار داشت: استقبال رسمی سلطان قابوس از رئیس‌جمهوری کشورمان، ملاقات خصوصی و مذاکرات هیأتهای عالی‌رتبه دو کشور از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رسمی و کوتاه دکتر روحانی به عمان است. وی گفت: رئیس‌جمهوری در ادامه این سفر، بعدازظهر و به دعوت رسمی امیر کویت، مسقط را به مقصد کویت ترک خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری استقبال رسمی توسط امیر کویت، مذاکره خصوصی، مذاکرات هیأتهای دو کشور و نیز دیدارهایی با نخست‌وزیر و وزیر خارجه کویت را از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دکتر روحانی و هیأت همراه به کویت اعلام کرد. به گفته اسماعیلی رئیس‌جمهوری کشورمان را در این سفر چند نفر از وزرا و مشاورین رئیس‌جمهوری و هم‌چنین نمایندگانی از بخش خصوصی کشورمان همراهی می‌کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری هم‌چنین افزود: بر این اساس، بررسی راهکارهای توسعه هر چه بیش‌تر روابط دوجانبه در بخشهای دولتی و خصوصی و هم‌چنین بررسی مسایل منطقه‌ای از مهم‌ترین محورهای سفر دکتر روحانی به کشورهای عمان و کویت است و رئیس‌جمهوری شامگاه امروز به میهن اسلامی بازخواهد گشت. منبع: ایرنا

 


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *