رئیس‌جمهوری روسیه از افزایش تولید و فروش نفت ایران حمایت کرد

دسته: غیر حقوقی
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۵


رئیس‌جمهوری روسیه از افزایش تولید و فروش نفت ایران حمایت کرد

رئیسجمهوری روسیه از افزایش تولید و فروش نفت ایران حمایت کرد

رئیس‌جمهوری روسیه دراین زمینه گفت: اکنون این مسأله مطرح می‌شود که اگر تعلیق رشد تولید نفت صورت گیرد، همه کشورهای نفتی ازجمله ایران باید از آن حمایت کنند.

کاخ کرملین روز جمعه به نقل از مصاحبه پوتین با خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ افزود: ولی ایران از سطح پائین تولید نفت شروع کرده که مربوط به تحریمهای ضد ایرانی است و ناعادلانه خواهد بود اگر بخواهد در همان حد زمان تحریمها نگهداری.

وی به این پرسش که شما با موضوع تعلیق رشد تولید نفت باوجود افزایش عرضه نفت ایران حمایت می‌کنید؟ پاسخ مثبت داد و گفت از این رویکرد پشتیبانی می‌کنم.

پوتین همچنین درباره امکان دیدار خود با محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان سعودی در حاشیه اجلاس جی 20 در چین که هفته آینده برگزار می‌شود، اظهار کرد: امکان طرح مسائل مربوط به موضوع تولید نفت در مذاکرات وجود دارد ولی این روسیه نبود که از توافق برای تعلیق رشد تولید نفت چشم‌پوشی کرد، بلکه ریاض دراین‌باره پیشگام گفت.

رئیس‌جمهوری روسیه تأکید کرد: براین باورم ازنظر خردمندی اقتصادی و منطق باید دراین زمینه توافق کرد و اطمینان دارم همه طرفها نیز آن را تائید می‌کنند، زیرا مسأله سیاسی شده است. همه طرفهای شریک در بازارهای نفتی که به حفظ بهای عادلانه و ثبات در عرضه علاقه دارند، باید تصمیم لازم را بگیرند.

منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *