دیدار باورنکردنی قبل ازاعدام

دسته: حوادث , وبگردی
بدون دیدگاه
شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶


دیدار باورنکردنی قبل ازاعدام

دیدار باورنکردنی قبل ازاعدام

چهارمین محکوم فهرست 8 نفره اعدامی‌های ایالت «آرکانزاس» در امریکا، پیش از اجرای حکم‌اش، با هماهنگی خانواده یکی از قربانیانش، دختر و نوه خردسالش رابرای آخرین بار دید.

«کنت ویلیامز»، 18 سال قبل برای فرار از زندان، نگهبان 38 ساله‌ای را کشته و پس از سرقت یک کامیون، در حال فرار با خودروی پسر جوانی تصادف کرده و او را هم کشته بود. این مجرم فراری مدتی بعد دوباره دستگیر شد و به اتهام قتل پای میز محاکمه نشست و به اعدام محکوم شد. اما در آخرین روزهای زندگی‌اش در بیانیه‌ای از خانواده قربانیان عذرخواهی کرد و اظهار پشیمانی نمود. پس از اعلام این درخواست بخشش، دخترنگهبان زندان که به دست قاتل کشته شده بود در اقدامی انساندوستانه وپس از هماهنگی‌های قضایی شرایطی فراهم کرد تا خانواده این زندانی پس از 17 سال بتوانند ویلیامز را ببینند. این تبهکار که از این دیدار شوک زده بود وقتی فهمید مقدمات این سفر توسط خانواده یکی از قربانیانش فراهم شده تنها سکوت و از آنها قدردانی کرد.

ویلیامز پنجشنبه 7 اردیبهشت به اتاق اعدام رفت و تنها سه دقیقه بعد با تزریق سم جان سپرد.این قاتل امریکایی چهارمین اعدامی در آرکانزاس است که طی یک هفته اخیر به صندلی مرگ سپرده شد.

منبع:رکنا


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *