دیدار آیت‌الله آملی لاریجانی با نمایندگان تشکلهای دانشجویی

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۵


دیدار آیت‌الله آملی لاریجانی با نمایندگان تشکلهای دانشجویی

دیدار آیتالله آملی لاریجانی با نمایندگان تشکلهای دانشجویی

 %d8%af%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%84%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%db%8c

در آستانه روز دانشجو، نمایندگان تشکلهای دانشجویی با رئیس قوه قضائیه دیدار کردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی در ابتدای این دیدار، در جمع نمایندگان تشکلهای دانشجویی ضمن گرامیداشت حلول ماه ربیع‌الاول و اعیاد سعید و مبارک این ماه عزیز-میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)- گفت: خداوند قلوب ما را از انوار معرفت و محبت خود و همچنین انوار محبت و معرفت اهل‌بیت (ع) که طریق الی الله هستند، منور بگرداند.

رئیس قوه قضائیه با گرامیداشت روز دانشجو و ضمن خیرمقدم به تشکلهای دانشجویی دربیانی صمیمانه تصریح کرد: بنا بود این جلسات خیلی پیش‌تر از این برگزار شود. قبلها که در دانشگاه حضور پیدا می‌کردم، از مواهب این حضور، جلسات صمیمی با دوستان دانشجو بود که هم برای بنده استفاده داشت، چراکه نیازهای روز را می‌فهمیدم و برای دوستان نیز در حل برخی از مشکلات فکری مواهبی داشت و امروز شاید از جهاتی، نیاز بیشتری به این جلسات احساس شود. وی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسه، این سد بازهم شکسته شود و ما بتوانیم بیش از این در خدمت دوستان باشیم. دراین دیدار نمایندگانی از تشکلهای دفتر تحکیم وحدت، جنبش عدالت‌خواه دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و همچنین نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها حضور داشتند. در ادامه این نشست صمیمانه، نمایندگان تشکلهای دانشجویی به طرح پرسشهای خود از رئیس قوه قضائیه پرداختند.

منبع: میزان


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *