دو تابعیتیها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۵


دو تابعیتیها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

دو تابعیتیها به مراجع قضایی معرفی میشوند

 %d8%af%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b9%db%8c%d8%aa%db%8c%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9-%d9%82%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه دو تابعیتیها به مراجع قضایی معرفی میشوند، گفت: حتی گزارشی در خصوص دو تابعیتیها در پستهای مختلف دولتی به مراجع ذیصلاح ارسال کردیم.

قاضی ناصر سراج در پاسخ به این سؤال که آیا کار سازمان بازرسی در رابطه با فیشهای حقوقی نجومی به پایان رسیده است، اظهار کرد: کار ما در این رابطه هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و بررسیها هم‌چنان ادامه دارد. وی با اشاره به مرحله‌بندی بودن کار بازرسی کل کشور در رابطه با فیشهای نجومی، افزود: در رابطه با مرحله اول، کارمان تمام شده و بر مبنای همین گزارش، پرونده در حال پی‌گیری است.

سراج افزود: اخیراً گزارش سازمان بازرسی کل کشور کامل شده و به دادسرا ارسال کردیم، دادسرا نیز اگر نیاز به تحقیق بیش‌تر در رابطه با افراد داشته باشد، از ما استعلام می‌گیرد. رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با به‌کارگیری دو تابعیتیها در نهادهای دولتی و پستهای کشوری، گفت: اقدامات و پیگیرهایی در این رابطه از سوی سازمان بازرسی کل کشور انجام شده است و قطعاً افراد و موارد تخلفی را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

سراج تصریح کرد: حتی گزارشی در خصوص دو تابعیتیها در پستهای مختلف دولتی به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به واگذاری اماکن و سی‌آی‌پی‌ها در فرودگاهها، گفت: این مسأله هم‌چنان در حال بررسی است، البته این بررسیها محرمانه است و تا زمانی‌که منجر به نتیجه قطعی نشود، تیمهای بازرسی در این مکانها مستقر هستند.

سراج اظهار کرد: گزارشاتی در خصوص تخلفات در رابطه با موضوع واگذاری اماکن و سی‌آی‌پی‌ها تهیه شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور هم‌چنین در پاسخ به این سؤال که علی‌رغم بخش‌نامه سازمان بازرسی‌ کل‌ کشور مبنی بر ممنوعیت به‌کارگیری بازنشسته‌ها در ادارات دولتی، هم‌چنان در بسیاری از وزارتخانه‌ها و ادارات، بازنشسته‌ها مشغول به‌کار هستند، آیا سازمان بازرسی ورودی به این نوع از تخلفات خواهد داشت، گفت: به روسای قوا ممنوعیت به‌کارگیری از بازنشسته‌ها ابلاغ شده است و منتظر تصویب قانونی در این رابطه هستیم. وی افزود: بسیاری از نهادها تمکین کردند، با این‌حال به تخلف نهادهایی که این موضوع را اجرا نکردند، رسیدگی و موضوع را پی‌گیری خواهیم کرد. منبع: حمایت


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *