دولت مجاز به پرداخت یارانه سود تسهیلات سرمایه‌گذاری و اشتغال برای ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک شد

دسته: تازه های قوانین
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵


دولت مجاز به پرداخت یارانه سود تسهیلات سرمایه‌گذاری و اشتغال برای ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک شد

دولت مجاز به پرداخت یارانه سود تسهیلات سرمایهگذاری و اشتغال برای ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک شد

 

نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مجاز به پرداخت یارانه سود تسهیلات سرمایهگذاری و اشتغال برای ایجاد بنگاه های کوچک،متوسط و صنایع دستی کردند.

نمایندگان درنشست علنی عصر روز  شنبه، 14 اسفندماه مجلس شورای اسلامی،در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 96 با بند (ب) تبصره 19 ماده واحده این لایحه با 135 رأی موافق، 11 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

لازم به ذکر است که “محمدمهدی مفتح” سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 در رابطه با مسئله تسهیلات سرمایه‌گذاری و اشتغال در بند (ب) تبصره مذکور گفت:منظور از ارائه تسهیلات در این بند همان جز (6) بند (الف) تبصره (19) در رابطه با تخصیص مشوق‌های مالی به پروژه‌ها به ویژه ایجاد و توسعه بنگاه‌های کوچک،متوسط و صنایع دستی است. در بند (ب) تبصره 19 این لایحه آمده است: یارانه سود تسهیلات سرمایه‌گذاری و اشتغال موضوع بند (الف) این تبصره، از محل اعتبار ردیف شماره 118- 550000  جدول شماره (9)  این قانون تأمین می‌شود. آیین‌نامه اجرائی بندهای (الف) و (ب) این تبصره شامل نوع و شکل حمایت‌ها، میزان و مناطق مورد شمول، میزان تسهیلات، افراد حقیقی و حقوقی مشمول بر اساس پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری دستگاههای اجرائی ذی‌ربط حداکثر تا یک‌ماه پس از تصویب این قانون تهیه می‌شود و به‌تصویب هیأت‌وزیران می‌رسد.

وب سایت مجلس شورای اسلامی


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *